Hop til indhold

mig og konen men uden at hun ved der

Featured Replies

Skrevet

Med den aktuelle lovgivning in mente så vil jeg mene at hvis en mand går med på legen og har samleje med konen, uden at hun ved at det ikke er hendes egen mand, så læner man sig op af en voldtægtsdom.

Det er ikke mange dage siden at noget lignende var for retten. Pågældende slap for at blive dømt for voldtægt men fik 6 måneder for tilsnigelse i stedet.

Så jeg ville personligt holde mig langt væk fra det setup.

/Tutankhamon

Redigeret af Tutankhamon

Skrevet

Der er, som en anden bruger gør opmærksom på, tale om et arrangement, der er ulovligt efter straffelovens § 221.

Dette gælder både for manden (arrangøren) og en evt. deltager.

Når det er skrevet, så virker selve annoncen dog i sin helhed falsk. 

Skrevet

Hold jer langt væk! - hvad vil i gøre hvis konen pludselig ikke er blind folded, men for en lille erkendtlighed vil undlade at anmelde voldtægten... God fornøjelse

Skrevet

Dette setup minder mig unægteligt meget om noget fra en meget komisk dansk film :-) 

blob.thumb.png.5ff9e744c1459f4880158abf86a11fc3.png

Skrevet

Men hvis man lejer, er der så ikke en pris involveret i forhold til bare at lege :) 

Ok jeg finder selv ud, lugter langt væk af scam 

Skrevet

Känner ni inte igen en "honey trap" när ni ser den?

Det som 'erbjudes' är i bästa fall enbart oetiskt, men kan mycket väl vara brottsligt mot kvinnan (som redan diskuterats). 

Det är en avsevärd risk för att det är någonting helt annat än det som skrivs i annonsen.   Risken för att bli utsatt för ett brott på sin person eller olika former av utpressning är stor.   Utpressare kan som bekant vara ute efter annat än pengar.

Redigeret af Lillemand

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.