Hop til indhold
dahliablack03

mig og konen men uden at hun ved der

Recommended Posts

Med den aktuelle lovgivning in mente så vil jeg mene at hvis en mand går med på legen og har samleje med konen, uden at hun ved at det ikke er hendes egen mand, så læner man sig op af en voldtægtsdom.

Det er ikke mange dage siden at noget lignende var for retten. Pågældende slap for at blive dømt for voldtægt men fik 6 måneder for tilsnigelse i stedet.

Så jeg ville personligt holde mig langt væk fra det setup.

 

/Tutankhamon

 

Redigeret af Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er, som en anden bruger gør opmærksom på, tale om et arrangement, der er ulovligt efter straffelovens § 221.

Dette gælder både for manden (arrangøren) og en evt. deltager.

Når det er skrevet, så virker selve annoncen dog i sin helhed falsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold jer langt væk! - hvad vil i gøre hvis konen pludselig ikke er blind folded, men for en lille erkendtlighed vil undlade at anmelde voldtægten... God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Känner ni inte igen en "honey trap" när ni ser den?

Det som 'erbjudes' är i bästa fall enbart oetiskt, men kan mycket väl vara brottsligt mot kvinnan (som redan diskuterats). 

Det är en avsevärd risk för att det är någonting helt annat än det som skrivs i annonsen.   Risken för att bli utsatt för ett brott på sin person eller olika former av utpressning är stor.   Utpressare kan som bekant vara ute efter annat än pengar.

 

 

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...