Hop til indhold
Guest Spar jeres penge

Navarats Thai massage

Recommended Posts

Guest Spar jeres penge

Hi 

Stedet er pænt og  renligt, hvis hun har taget kursus i massage er det ikke til at mærke, hun er sød og rar, men massagen giver jeg ikke meget for, heller er intet bad, toilettet er inde i solcenteret ikke særligt smart, har prøvet det og kommer ikke igen :-) kunne åbenbart ikke finde udad at få sin mobil på lydløs selv om jeg bad hende gøre det, efter som hun tog sin mobil hver gang den gav lyd fra sin ret irriterende

Thaimassage, nyt i Fredericia, der er ledige tider lørdag - Annoncelight

Redigeret af Spar jeres penge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Navarats Thaimassage igår lørdag og fik en god og kompetent massage, og var fuldt ud tilfreds. Jeg er derfor uforstående overfor S anmeldelse, men jeg ved jo ikke hvad S forventede og heller noget om den massage han fik, men jeg har dog tidligere også fået en god massage af hende i Nr.Åby. Blev heller ikke forstyrret af mobilen, den var i forrummet. Kan godt se at toilet i Solcenteret  ikke er det bedste, men det omvendte ville være værre! Ingen bad tja ingen betydning for mig for jeg har badeværelse hjemme. Kommer igen JA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også overvejet at besøge dem efter jeg så deres annoncelight. 

Fint sted at reklamerer men kan bare ikke forstå at de ikke yder ekstra ydelser når de er på annoncelight. 

Synes ikke lige det er den optimale hjemmeside til grønne thai steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...