Hop til indhold
Nightshadow

Min Søster Når de er værst western plakat

Recommended Posts

jeg sad og så min søster børn, havde ikke andet at lave, men denne western dukkede op, det er ikke vejen mod vest, da John Ford har ikke noget den af gøre, hvilken western er det så der er på plakaten?

26.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge IMBD: "The Way West" oversat til dansk "Vejen mod vest" fra 1967 ikke med instruktør John Ford men af Andrew V McLaglen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

plaka

Pussyboy skrev, for 5 minutter siden:

Ifølge IMBD: "The Way West" oversat til dansk "Vejen mod vest" fra 1967 ikke med instruktør John Ford men af Andrew V McLaglen.

ja, havde kigget på den, problemet er bare plakaten matcher ikke med the way west.

den nærmeste jeg kan komme til er https://www.imdb.com/title/tt0057940/?ref_=tt_mv_close

Redigeret af Nightshadow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvornår er den mine søster børn fra du så ? Der kom 4 originale min søster børn fra 1966 til 71, så må det være der omkring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du husker forkert. I Min Søsters Børn Når De Er Værst (den fjerde og sidste) var de i Sverige.

Den med cowboys og indianere hedder M.S.B Vælter Byen.

Jeg har set dem til hudløshed og kunne alligevel få lyst til at sætte en af dem på nu :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Plakaten får mig til at tænke på filmen, Vi Vandt Vesten (How the West Was Won), med bla John Ford som instruktør.

Og ja det er netop en af alle tiders bedste vestern der er lavet! 

Den er dog fra 62 og passer dermed ikke helt med MSB filmene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er plakaten lavet til Min Søsters Børn. Hende, der står på prærievognen, ligner meget godt Hanne Borchsenius' rolle :-)

 

Jeg har været vild med Susanne Jagd, siden jeg som stor knægt, så hende hoppe ud af maleriet :biggrin:

(Kun overgået af Tom Hanks har Axel Strøbye altid været min yndlingsskuespiller. Ærgerligt, der ikke var en rolle til ham i Vælter Byen).

 

Ved ikke, hvad jeg skal lave i dag. Overvejer at se de fire film. De holder stadig :-)

Redigeret af Genert Synder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 17 minutter siden:

Plakaten får mig til at tænke på filmen, Vi Vandt Vesten (How the West Was Won), med bla John Ford som instruktør.

Og ja det er netop en af alle tiders bedste vestern der er lavet! 

Den er dog fra 62 og passer dermed ikke helt med MSB filmene. 

Jeg tror det er den mest sandsynlige. Jeg kan ikke finde plakaten med billedsøgning, men det er bare den der indholdsmæssigt passer bedst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 48 minutter siden:

Plakaten får mig til at tænke på filmen, Vi Vandt Vesten (How the West Was Won), med bla John Ford som instruktør.

Og ja det er netop en af alle tiders bedste vestern der er lavet! 

Den er dog fra 62 og passer dermed ikke helt med MSB filmene. 

som jeg skrev, den gang kørte biograferne anderledes, nogen film kunne turnere rundt i 6år, pga der var måske kun 2-3 kopier omløb og der af vores egen filmskat lider af.

ville tage et kig på filmen og se om det er den ;) , siger mange tak for inputs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...