Hop til indhold
nylonstrømpen

Enjoy Massage Randers

Recommended Posts

nylonstrømpen skrev, for 15 timer siden:

Er der nogen der ved hvor Anda er? Hun var tidligere hos Enjoy Massage i Randers.

Den ser ud som om at være lukket permanent. De svarer heller ikke på telefonen

er det ikke den som ligger på vestergade , den er åben 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er stadig ikke lykkedes mig at finde Anda. Når jeg forsøger at ringe/skrive, så ved de ikke om hun kommer der. Lover at få hende til at ringe men ingenting.

Synes at det er lidt mystisk ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det går ofte hurtigt i denne branche  ;-)

Sidst jeg mødte Anda, var det også på omtalte adresse. Det var før den seneste corona nedlukning, så der kan være sket meget i mellemtiden.

På det tidspunkt arbejdede hun kun i weekender, og ikke hver weekend. Prøv igen i weekenden.

Tror stedet har skiftet ejer siden dengang.

Hvis Anda ikke er der længere, får du ingen hjælp. De vil hellere forsøge at holde på dig, fremfor at sende dig videre til en "konkurrent" :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hamr skrev, den 7.7.2021 at 16:32:

Det går ofte hurtigt i denne branche  ;-)

Sidst jeg mødte Anda, var det også på omtalte adresse. Det var før den seneste corona nedlukning, så der kan være sket meget i mellemtiden.

På det tidspunkt arbejdede hun kun i weekender, og ikke hver weekend. Prøv igen i weekenden.

Tror stedet har skiftet ejer siden dengang.

Hvis Anda ikke er der længere, får du ingen hjælp. De vil hellere forsøge at holde på dig, fremfor at sende dig videre til en "konkurrent" :-)

 

 

Okay, det giver mening. Så må jeg prøve at fange hende i en weekend. Hun ER min favorit. 

Klart, at der er vendt rundt på det hele med covid19.

Mange tak for dit svar her :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8940randers skrev, den 18.4.2021 at 08:18:

måske hun har valgt at gå på pension

de her "cirkusheste" går aldrig på pension - de lære bare nye tricks i manegen ;) 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...