Hop til indhold

Recommended Posts

MasterWu skrev, for 24 minutter siden:

Hej med jer, vil i dele nogle gode billige steder:D eneste krav piger under 40

Det der er opskriften på noget rigtig lort, eller noget hvor prisen stikker helt af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, meget enig.. Hvis det skal være rigtig billigt er det sjældent godt... Og i øvrigt.. Hellere én på 40 end 2 på 20.. De ved hvad de laver og er tit mere opsatte på at give dig en god oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 23 minutter siden:

Ja, meget enig.. Hvis det skal være rigtig billigt er det sjældent godt... Og i øvrigt.. Hellere én på 40 end 2 på 20.. De ved hvad de laver og er tit mere opsatte på at give dig en god oplevelse...

nej, meget uenig. alder og pris har ingen indflydelse på, om det bliver en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige fået super god massage  her i randedrs hvor pigen knokler  med en stor fyr som mig på 90+, og gør det godt.

en god time til 400 og det var givet godt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 17 timer siden:

nej, meget uenig. alder og pris har ingen indflydelse på, om det bliver en god oplevelse.

Det handler vel også om at man søger noget forskelligt.. Faktisk også fra gang til gang. Surin giver vel den bedste massage man kan opdrive...og et godkendt hj. Nogle gange kommer man da også i himlen hos et skøn ung kvinde.. Og så ved jeg jo godt at enhver generalisering er farlig. Men hvis du har mange besøg i bagagen tror jeg godt du kunne beskrive en tendens.. Som næppe støtter at alder og pris ingen indflydelse har på oplevelsen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...