Hop til indhold
Frøns

PayPal

Recommended Posts

Kan man som dansk statsborger have en saldo på PayPal som ikke opgives til de danske myndigheder..? Nogen eksperter her på denne fantastiske site..!?
 

Goddag

/Frøns 

Redigeret af Frøns

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frøns skrev, for 42 minutter siden:

Kan man som dansk statsborger have en saldo på PayPal som ikke opgives til de danske myndigheder..? Nogen eksperter her på denne fantastiske site..!?
 

Goddag

/Frøns 

Jeg har haft Paypal i flere år, og det er, så vidt jeg ved, aldrig blevet opgivet til SKAT, og det har aldrig fremgået af mine skattepapirer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tænke jeg måske også - godt man kunne, men rart nok lige at høre fra jer som kender til det - det er ret nyt i min verden..!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt det kan være en udfordring at få pengene ud fra en paypal konto, og paypal lukker din konto hvis de mistænker dig for at have brugt den til noget de ikke bryder sig om.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops

Man skal også være opmærksom på, at PayPal kan være en lidt kostbar tjeneste, hvad angår gebyrer og andre takster

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 4 timer siden:

Har hørt det kan være en udfordring at få pengene ud fra en paypal konto, og paypal lukker din konto hvis de mistænker dig for at have brugt den til noget de ikke bryder sig om.  

Det lyder ikke betryggende..! :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg

udover min gamle paypal konto var hacked, har jeg aldrig haft problemer med, heller ikke da jeg livestreamede adult virtual novels og fik donationer fra siden af, men tilgengæld lukke paypal ned for udbetalinger, fordi de er ikke glade for adult streams haha, ellers ingen problemer med dem personligt, har brugt paypal meget, til køb og salg i de sidste 10år +

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine erfaringer med PayPal er heller ikke så gode når man skal have pengene ud igen. Det er dyrt og bøvlet. Super meget ekstra bøvlet hvis ens konto er i en bank i et andet land end hvor man er fastboende og/eller statsborger. Det er selvfølgelig for at bevare deres gode ry om at de ikke bidrager til hvidvaskning og "Cayman Accounting". Men stadig. Bøvl med bavl og balladesovs på. Når jeg så endelig fik pengene har jeg aldrig oplevet at skulle svare på spørgsmål fra SKAT om PayPal. 
Det kan have ændret sig i løbet af de seneste par år, og være blevet bedre nu, måske? Lidt ligesom IKEAS saml-selv møbler hvor der i mange år ikke har manglet skruer og dimser, men deres rygte er stadig er lettere ramponeret mht. det ;)

Jeg betaler glædeligt og nemt med PayPal dog. Tit og ofte og uden problemer. 

Mvh. Eva
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden:

Mine erfaringer med PayPal er heller ikke så gode når man skal have pengene ud igen. Det er dyrt og bøvlet. Super meget ekstra bøvlet hvis ens konto er i en bank i et andet land end hvor man er fastboende og/eller statsborger. Det er selvfølgelig for at bevare deres gode ry om at de ikke bidrager til hvidvaskning og "Cayman Accounting". Men stadig. Bøvl med bavl og balladesovs på. Da jeg endelig fik pengene har jeg aldrig oplevet at skulle svare på spørgsmål fra SKAT om PayPal. 
Det kan have ændret sig i løbet af de seneste par år, og være blevet bedre nu. Lidt ligesom IKEAS saml-selv møbler hvor der i mange år ikke har manglet skruer og dimser, men deres rygte er stadig blakket mht. det ;)

Jeg betaler glædeligt og nemt med PayPal dog. Tit og ofte og uden problemer. 

Mvh. Eva
 

det har ikke været bøvlet i de sidste par år med paypal at få pengene ud, ikke hvad jeg har oplevet, har solgt en del på ebay. når jeg hev pengene ud, gik der 2 hverdage så havde jeg dem på kontoen, brugte deres bankoverførsel og ikke betalt gebyr ved det. Skrill der imod er mega grådige, skulle have 120 kr ud, kostede 60kr for en bankoverførsel, hvilket tog 5 hverdage

Redigeret af Nightshadow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nightshadow skrev, 1 time siden:

det har ikke været bøvlet i de sidste par år med paypal at få pengene ud, ikke hvad jeg har oplevet, har solgt en del på ebay. når jeg hev pengene ud, gik der 2 hverdage så havde jeg dem på kontoen, brugte deres bankoverførsel og ikke betalt gebyr ved det. Skrill der imod er mega grådige, skulle have 120 kr ud, kostede 60kr for en bankoverførsel, hvilket tog 5 hverdage

Godt at høre det er blevet bedre. Kan være jeg skulle overveje en Eva-PayPal konto nu hvor jeg ikke kan få lov til at få en Eva-erhvervskonto og dermed erhvervs-mobilepay.

Du må strikke nogle flere huer du kan sælge på ebay, så du kan overskud på dullekontoen igen :D

Kh. Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 minut siden:

Godt at høre det er blevet bedre. Kan være jeg skulle overveje en Eva-PayPal konto nu hvor jeg ikke kan få lov til at få en Eva-erhvervskonto og dermed erhvervs-mobilepay.

Du må strikke nogle flere huer du kan sælge på ebay, så du kan overskud på dullekontoen igen :D

Kh. Eva <3

Jeg Købte og Solgte Topps WWE Slam Digital App, det er et wrestling kort app, hvor man kan bytte med hinanden og bruge en formue på diamonds, men jeg købte hele kontoer fra folk og solgte kortene enkelvis, hvis jeg skal starte igen, skal jeg minimun have 7000kr, da jeg skal have noget inventory ind før jeg kan sælge noget, men har dog 21 kontoer, til at lave daily coins, men det er 2timer om dagen og helt anden historie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nightshadow skrev, for 4 minutter siden:

Jeg Købte og Solgte Topps WWE Slam Digital App, det er et wrestling kort app, hvor man kan bytte med hinanden og bruge en formue på diamonds, men jeg købte hele kontoer fra folk og solgte kortene enkelvis, hvis jeg skal starte igen, skal jeg minimun have 7000kr, da jeg skal have noget inventory ind før jeg kan sælge noget, men har dog 21 kontoer, til at lave daily coins, men det er 2timer om dagen og helt anden historie

Jeg tror mere på det med huerne :D men jeg hepper på dig uanset ;)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...