Den lille hurtig 8 Skrevet 17. April, 2021 Goddag https://annoncelight.dk/showad/316535 Jeg besøgte Trisha i aftens, og jeg må sige hun er bare vildt sød type du vil lære af kende hvis det var ude i byen. Jeg skrev til hende og fik bestilt 30 minutters sex blow job uden condom og kys, hun er meget nem at skriver til. Jeg ankom til stedet og blev lukket inden for, da jeg så hende blev bare glad, hun ser bare dejlig ud. Vi fik kysset lidt, også gav jeg hende pengene, fik et hurtigt bad, og ind til hende igen. Også start vi med at kysse og hun kysset bare godt, jeg begyndte at lege med hendes krop, efter cirka 5 minutter tog hun min pik i munden og suttet, og det gør hun godt. Condom på også hende på toppen, og hun er bare vildt god, Vi kneppet i de fleste stillinger og ud i bad værelse og have sex. Jeg kom to gang, den første fik jeg i starten men fik den gemt så hun ikke lo mærke til det. Så vi forsætte med sex og afsluttet med en sutter. Det var dejligt. Hun bare dejlig at være sammen med, så jeg gav hende lidt ekstra penge som tak for en god tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille hurtig 8 Skrevet 18. April, 2021 Skal jeg send dig beskeder jeg har skrevet med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handfreak 10 Skrevet 18. April, 2021 (edited) Har haft kontakt med hende. Hun kræver foto (selfie) før møde, så takkede nej ..... Redigeret 18. April, 2021 af Handfreak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gohappy 12 Skrevet 18. April, 2021 (edited) udinaturen skrev, for 9 timer siden: Virker fake. Har også været sammen hende, så kan stå inde for hans anmeldelse...:) Hun har lidt for mange tusser til min smag, hvilket jeg fik bekræftet under mødet med hende.... Ku heller ikke komme til sidst Redigeret 18. April, 2021 af Gohappy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torbenb 366 Skrevet 18. April, 2021 Jeg vil aldrig møde op hos en pige der kræver billede. Alt for stor risiko for misbrug. Og hvorfor egentlig ? Hun kan jo lade være at åbne døren. Nogle bruger trukket med at sende kunden til den modsatte vejside så de kan se den an i fred og ro. Helt ok med mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 18. April, 2021 Den lille hurtig skrev, for 10 timer siden: Skal jeg send dig beskeder jeg har skrevet med hende Ellers tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg