Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lyst til en hurtige billige blow men der findes ikke særlige mange der gøre det. Jo jeg har selv fundet et par stykker men har allerede besøgte dem, elsker at besøge ny damer så tingerne er altid anderledes og bliver aldrig kedelig. Hjælpe med noget links? 

-Tak fra den liderlige Nigga

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 1 time siden:

Hvad mener du med billige blowjobs ? 

Hvad tror du selv??

Det nok ikke et blæs på en fancy klinik til en tusse, men nok noget blæs for en 3-400kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
McBlackJ skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lyst til en hurtige billige blow men der findes ikke særlige mange der gøre det. Jo jeg har selv fundet et par stykker men har allerede besøgte dem, elsker at besøge ny damer så tingerne er altid anderledes og bliver aldrig kedelig. Hjælpe med noget links? 

-Tak fra den liderlige Nigga

Tag en biltur forbi Istedgade...

Der kan du ende med at få øko- blows for 200 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke rigtigt... Jeg har fået et billigt øko bj. Til 700 og et dyrt til 400... Hvordan nu det... Jo, hvis man får et fantastisk bj er 700 ikke dyrt, men et møg bj. til 250 er dyrt... Min bedste anbefaling, som jeg kun har besøgt en enkelt gang, er Tina thai.. Find selv én af de mange anmeldelser..

Del dette indlæg


Link til indlæg
McBlackJ skrev, for 17 timer siden:

Jo jeg har selv fundet et par stykker men har allerede besøgte dem

Hvis du søger på annoncesites er der en del. Når du ikke fortæller hvem du allerede har været hos, er det uinteressant at give dig et tip.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...