Hop til indhold

Billige Blowjobs i KBH

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lyst til en hurtige billige blow men der findes ikke særlige mange der gøre det. Jo jeg har selv fundet et par stykker men har allerede besøgte dem, elsker at besøge ny damer så tingerne er altid anderledes og bliver aldrig kedelig. Hjælpe med noget links? 

-Tak fra den liderlige Nigga

Skrevet

Hvad mener du med billige blowjobs ? 

Skrevet

H.C. Ørstedsparken? Jeg tænker, at du kan få (og give) et par gratis blows dér?

Skrevet
BlackStockings skrev, for 1 time siden:

Hvad mener du med billige blowjobs ? 

Hvad tror du selv??

Det nok ikke et blæs på en fancy klinik til en tusse, men nok noget blæs for en 3-400kr

Skrevet
McBlackJ skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lyst til en hurtige billige blow men der findes ikke særlige mange der gøre det. Jo jeg har selv fundet et par stykker men har allerede besøgte dem, elsker at besøge ny damer så tingerne er altid anderledes og bliver aldrig kedelig. Hjælpe med noget links? 

-Tak fra den liderlige Nigga

Tag en biltur forbi Istedgade...

Der kan du ende med at få øko- blows for 200 kr.

Skrevet

Jeg ved ikke rigtigt... Jeg har fået et billigt øko bj. Til 700 og et dyrt til 400... Hvordan nu det... Jo, hvis man får et fantastisk bj er 700 ikke dyrt, men et møg bj. til 250 er dyrt... Min bedste anbefaling, som jeg kun har besøgt en enkelt gang, er Tina thai.. Find selv én af de mange anmeldelser..

Skrevet
Peterpik skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/283573

hun giver et godt og hurtigt økoblow, og hun sluger alt. 300kr  

Hun skriver at hun kun modtager skandinaviske fyre ellers ville jeg gerne prøve hende så nok heller ikke en mulighed for trådstarter 

Skrevet
McBlackJ skrev, for 17 timer siden:

Jo jeg har selv fundet et par stykker men har allerede besøgte dem

Hvis du søger på annoncesites er der en del. Når du ikke fortæller hvem du allerede har været hos, er det uinteressant at give dig et tip.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.