Hop til indhold
afløbsrenseren

Sabai Dee Thai Massage & Wellness

Recommended Posts

Sabai Dee Thai Massage & Wellness   (   http://www.thaimassage-odense.dk/hvad-tilbyder-vi  )  

Rugårdsvej 242, Længe siden jeg har været der, pga corona med mere..... men nu skulle det være , med frisk corona pas :) .

Det er bare et sted som er godt at besøge, fine parkerings muligheder hos Fakta lige ved siden af, og patty har bare tjek på tingene , ingen corona pas = ingen massage, sådan .

Som altid lyse lokaler og ligeså smilende modtagelse.  Super kompetent massage med det hele, og mit smil var stort :-P og kroppen afslappet da jeg gik igen . Livet er dejligt :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 4 timer siden:

Hejsa.  

Ja der gives fuld pakke , har altid fået når jeg har været der :) .     priser ligger som en del andre steder, 1200 for FP,  det gav jeg sidst jeg var der. 

God weekend . 

Hej du. Lyder godt. Er ikke helt inde i branchen endnu. Med fuld pakke hvad menes der så? Alle huller? :)

 

Gohappy 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gohappy skrev, 1 time siden:

Hej du. Lyder godt. Er ikke helt inde i branchen endnu. Med fuld pakke hvad menes der så? Alle huller? :)

 

Gohappy 

Ahh, det er ikke sikker at anal er med , det er ikke alle som stiller den lille stjerne til rådighed :) .    men FP, er som regel med sex i forskellige stillinger , blow ( nogen kun med gummi ) lidt forskelligt.   Kommer du til samme pige flere gange kan det jo ske du får lov til mere hvis kemien er god :) . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sort halvlangt hår , gylden hud, flotte lakerede negle, altid smil og glimt i øjet :D .

I mine øjne smuk , slank krop , stærk, hun kan tage fat hvis det er det du ønsker, men kan heldigvis også være blid med sine hænder, alder ?? , en hel del yngre end jeg selv ( 63 ) .

Besøg hende ;).

God aften 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 10 timer siden:

Jep , har været hos hende mange gang ,super tilfreds.

Fortæl lidt mere om dine oplevelser med hende? Hvordan forgår det med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har værer der en del gange, til både alm. Massage men også til B2B hvilket er super fint. Altid super god massage med en lækker pirring på bagsiden inden den ventede sætning, turn around. 

 

Sidst jeg var der er vel ca. 3 uger siden desværre var der en gammel overvægtig dame istedet. Egentlig meget sød og snaksaglig, men ikke noget der indbyder til noget frækt. Alm. Massage er dog rigtig fint  

 

Hvis nogen ved hvornår der er andet personale, så sig endelig til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odense skrev, for 11 timer siden:

Har værer der en del gange, til både alm. Massage men også til B2B hvilket er super fint. Altid super god massage med en lækker pirring på bagsiden inden den ventede sætning, turn around. 

 

Sidst jeg var der er vel ca. 3 uger siden desværre var der en gammel overvægtig dame istedet. Egentlig meget sød og snaksaglig, men ikke noget der indbyder til noget frækt. Alm. Massage er dog rigtig fint  

 

Hvis nogen ved hvornår der er andet personale, så sig endelig til. 

Hende den overvægtige som du så på stedet, havde hun brede hofter?

Har kun været der én gang og gik igen. Men så en milf-thai med brede hofter og en god røv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 timer siden:

Hende den overvægtige som du så på stedet, havde hun brede hofter?

Har kun været der én gang og gik igen. Men så en milf-thai med brede hofter og en god røv...

Nu er smag jo forskelligt, men tænker ikke det er hende jeg har mødt. Hun var generalt bare stor, og "grov" bygget og en del oppe i årene, men milf ville jeg langt fra sige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Odense skrev, den 16.2.2022 at 11:14:

Nogen nye beretninger herfra? 

Patty(?) er der stadig, og så var den en lidt større kvinde, men virkelig god massage. Ved at de tilbyder ekstra, men har kun fået grøn massage de gange, jeg har været der. Mener de er 3 stks, men ikke helt sikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...