Hop til indhold
Mirin

Thai med store bryster på Vestegnen

Recommended Posts

Hej med jer

Efter corona pausen, der har jeg mistet overblikket over hvilke piger der er tilbage på Vestegnen, med store bryster og som tilbyder happy ending. Har i nogle anbefalinger?

 

god weekend :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skulle undre mig meget om det ikke er "Navia" som i nu flere år har huseret i Roskilde.

Har besøgt hende for flere år siden, den gang var det en udemærket oplevelse, men der er en hel del nyere anmeldelser af hende allerede.

Hardy

Del dette indlæg


Link til indlæg
hardy skrev, for 4 timer siden:

Det skulle undre mig meget om det ikke er "Navia" som i nu flere år har huseret i Roskilde.

Har besøgt hende for flere år siden, den gang var det en udemærket oplevelse, men der er en hel del nyere anmeldelser af hende allerede.

Hardy

Det er Navia. Og ja hun er god. Er også for længe siden jeg har været der, men måske man skulle igen:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Navia total uprofessionel, overholder ikke aftaler, har stået og ventet udenfor som aftalt og fået sms 15 min så jeg klar og derefter ingen yderligere beskeder, der skal jeg sgu ikke stå og spilde tiden, der er mange andre der kan yde det hun kan og som ikke konstant presser citronen for mer salg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man mener det er fedt pigen sender sms under massagen er hun et sikkert hit. 

God fornøjelse.

  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi. Hun yder topservice. Prisen ligger også på toppen... Jeg oplevede at hun rettede opmærksomheden andre steder end på mig mens jeg var der. 

Jeg synes 2000 for fuld pakke er i overkanten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JamandDK skrev, for 1 time siden:

Jeg har været forbi. Hun yder topservice. Prisen ligger også på toppen... Jeg oplevede at hun rettede opmærksomheden andre steder end på mig mens jeg var der. 

Jeg synes 2000 for fuld pakke er i overkanten. 

500 kr for meget, men er glad for du fik god service. 
Men god service og så retter hun opmærksomheden andre steder end på dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...