Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen

Det er nok svært at forvente svar med en overskrift der er lige så intetsigende som den så ofte brugte "Er der nogen der kender hende her?"

@Eastpacker, du kan stadig nå at lave overskriften om så den ikke er helt intetsigende.

Redigeret af Kim Nielsen
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Eastpacker skrev, for 7 timer siden:

Nu har jeg efterhånden stødt på hende mange gange inde på Annoncelight uden at høre nogen anmeldelser af hende? 
kan det virkelig passe at ingen har prøvet hende? 
https://annoncelight.dk/showad/292029

Ja, det er nok fordi at der ikke er nogen der har lavet anmeldelser på hende eller har besøgt hende, måske vil man ikke lave en anmeldelse,når man har besøgt hende,men det kan jo være, der er fordi hun er fra Iran, der er nok nogen der vil være sammen med afrikaner eller thai CD,tv også videre.

Men bortset fra det, så har jeg selv kigget Meget på hende, hun ser dejlig, lækker og fræk ud og jeg kunne godt finde på at besøge hende iaften..

Men ja måske skulle du være den første der besøger hende og lave en anmeldelse efter dit besøg, kom frisk og tag chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...