Hop til indhold
BUNDGAARD

SILLE20 Aarhus Nord

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny i dette forum. Har fulgt det længe...

Men tænker jeg må give mit eget input nu.

Har hertil aften besøgt Sille i Aarhus N. Lidt specielt med at man skriver når man er der... Derefter kommer en fyr ud og henter en... Man går ind på værelset.. Her sidder Sille i kjole med bind for øjnene... Jeg havde bestilt Blow med slug.... Hun har ualmindelig store dejlige bryster... Fik lov slikke på dem... Hun stønnede blidt.... Fik rejsning og stod foran hvorefter hun tog den i munden... Hun sutter ganske godt.... Og bliver ved til din bitre ende.... Skød en ordentlig ladning kunden på hende og hun slubrede det i sig...

Alt i alt en dejlig oplevelse... 700.- ok pris.

Bundgaard

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Sille. Hun lå og vred sig når jeg træk ind i hende bagfra, så jeg ikke kunne støde ordentligt. Ikke fordi jeg var vild og voldig. Forfra pressede hun sine ben mod mig så jeg ikke kunne komme godt ind, og lå i en akavede stilling. Det virkede ikke til at hun nød det. Hun suttede fint og kom hende i munden og hun slugte, men sex delen var jeg slet ikke tilfreds med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...