Hop til indhold
Dinosdk69

Hvad er det værste, som du har lavet i en brandert?

Recommended Posts

Inspireret af tråden:

"Hvad er det bedste, du har gjort i en brandert"

Så tænkte jeg at det kunne være sjovt at høre det modsatte...

Det er jo populært at sige: Trådstarter starter... Så here we go:

Jeg er 19 år og på charterferie på Kreta. Det er første aften og jeg og mine 2 kammerater er i byen. Vi bliver sjovt nok fulde. Jeg connecter med en Svensk pige og vil gerne hjem på værelset med hende. Af uvisse årsager, synes mine såkaldte kammerater, at det er en dårlig ide at give mig nøglen til værelset. Jeg tænker: "No problem", og kan jo "næsten" huske hvor Vores hotel er. Der står en varevogn udenfor, og jeg tænker meget rationelt, at hvis jeg kravler op på den, så kan jeg hoppe derfra over til "Vores" altan. Jeg hopper, men misser altanen, og lander oven på et metalhegn med en med en såret brystkasse til følge og sikkert også et par trykkede ribben.

Det var nok meget godt, at jeg ikke kom op på altanen, da det jo selvfølgelig var det forkerte hotel, så det var nok blevet vældigt muntert, hvis jeg havde braset ind på et forkert værelse på 1. sal

Et par trykkede ribben klogere tog jeg den lidt mere stille og roligt resten af ferien :D

Hvad med Jer? Hvad har I lavet af ulykker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder

Nu er os fra den københavnske Vestegn jo heldigvis mere kendt for den gode stemning end ballade, men vi har alle en grænse. Specielt når vi har drukket!

(Sprutten ind - forstanden ud, som min gamle moAr siger).

Jeg husker en søndag aften på et spruthus, hvor jeg mødte en gut i en pæn hvid t-shirt med en grim blå løve på.

Det er i forvejen ikke nemt at holde med en klub, der spiller i tisgult, men ham her blev ved med at provokere mig!

Jeg, som altid har været imod vold, bad ham flere gange om at holde afstand (flere år før vi hørte om Corona'en)!
Jeg er en flink fyr, men jeg kan altså stadig blive vred!

Det var ikke mit mest stolte øjeblik, men da han havde provokeret mig længe nok og fået xx antal chancer/advarsler, fik jeg jeg nok!
Han havde VIRKELIG selv tigget om det, da jeg tævede hans hænder med mit ansigt!!
Jeg fortrød det, da jeg blev ædru ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Genert Synder skrev, for 41 minutter siden:

Nu er os fra den københavnske Vestegn jo heldigvis mere kendt for den gode stemning end ballade

Det må være sarkasme ;)

Ser ikke fodbold, men havde en kunde der gjorde, så en jammerlig november dag, var jeg på Brøndby stadion, blev lovet tæsk to gange på vej på toilettet og en gang på toilettet, den sidste fordi “det er provokerende at have slips på når man ser fo’bol’ “

Nu er Brøndby sikkert ikke anderledes end så mange andre, men en voldsparat kødbolle i en Brøndby trøje 4 numre for lille, der lover tæsk fordi han bliver forvirret over et slips, var ikke god stemning.

Det dummeste jeg har gjort i en brandert? Måske taget ud og se fodbold :D

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Genert Synder
EksilKøbenhavner skrev, for 11 timer siden:

Det må være sarkasme ;)

Ser ikke fodbold, men havde en kunde der gjorde, så en jammerlig november dag, var jeg på Brøndby stadion, blev lovet tæsk to gange på vej på toilettet og en gang på toilettet, den sidste fordi “det er provokerende at have slips på når man ser fo’bol’ “

Nu er Brøndby sikkert ikke anderledes end så mange andre, men en voldsparat kødbolle i en Brøndby trøje 4 numre for lille, der lover tæsk fordi han bliver forvirret over et slips, var ikke god stemning.

Det dummeste jeg har gjort i en brandert? Måske taget ud og se fodbold :D

Det var gas ;)

Der er mange grødhoveder i "min" klub. Af de mange stadions inkl. Parken, jeg har besøgt rundt om i landet, har jeg mødt de værste fans i Brøndby.

Det glæder mig, der ikke skete jer noget.

Jeg har ved forskellige lejligheder set folk få tæsk, og jeg har selv fået trusler om det, fordi vi ikke sang med!

En gut blev gennembanket, fordi han mødte op med en paraply med Carlsberg-logoer , da DK's bedste øl var sponsor for FCK.

Folk er til gengæld ikke helt uden humor i Brøm'by. Jeg var engang inde i en kiosk efter smøger, hvor der stod nogle tørstige sjæle udenfor og drak øl. Da jeg kom ud igen, var nogle af dem kommet op at slås.

Jeg sagde, "Spader, hvis I vil slås, så gå dog til fodbold"!

Det grinede de og de omkringstående så meget over, at de blev venner igen :)

(SÅ sjovt, syntes jeg nu heller ikke, det var) ...

Redigeret af Genert Synder
Sprang et par ord over :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...