Hop til indhold
denunge

4 massage besøg i Barcelona

Recommended Posts

Nu hvor der endelig er ved at være udsigt til, at man må forlade kongeriget Danmark, vil jeg lige bidrage med nogle oplevelser, som jeg havde i Barcelona sidste eftermiddag, mens det stadig var lovligt at færdes udenfor landets grænser.

1. https://thaizenbarcelona.com/en/

Som hjemmesiden også så fint beskriver, så det erotisk massage, at der foregår på stedet. Det ligger i en lille sidegade, og som så mange andre steder i Barcelona, så er det nemmest at ty til en parkeringskælder eller lign i området. Der er ikke nogen gadeparkering i den smalle gade.

Havde bestilt tid på stedet via hjemmesiden. Af og til kører de rabat på ydelserne, hvis man gør det - det skriver de i hvert fald på hjemmesiden, så det går jeg ud fra er rigtigt ;) De havde et stort udvalg af forskellige kombinationer, som er med eller uden fælles bad og div andre ting. Blev modtaget af en pige ved døren, og vist ned til et lille venterum, hvor der var fyret godt op i røgelsespindene (det skal jo være så spirituelt som muligt...). Her forklarede hun lidt om udvalget af forskellige massager, og priser herom. Der var en kæmpe liste af ydelser og kombinationer, men jeg valgte en omgang Massage Vishnu til 240 Euro, med 2 udløsninger - minimums tid 75 minutter, men hun sagde at der som regel gik lidt mere tid. Mener den billigste var 100 Euro, men det var vist rent og skær thai massage med en udløsning i en time. Herefter kom pigerne ind en efter en - der var et godt udvalg på 7 piger, men jeg endte med at vælge hende, som tog imod - en sød, høj spanier. Jeg syntes at hun fortjente det, da hun havde taget godt imod mig, og forklaret priser osv. Men der var lidt for enhver smag, med store og små bryster og mere eller mindre mørkere glød i hudfarven. Betaling kunne foregå med kort.

Blev vist ind i massagerummet, hvor der var en diva, en massage måtte, og et vådområde + egen stor brusekabine. Af med tøjet, og i bad for mig selv, og så lægge mig til rette på divaen med øjenmaske på, hvorefter pigen så kom ind iført lingerie, og gik i gang med pirringen. Og pirring var der godt nok masser af. Der blev ikke langt fingre eller andet imellem. Jeg skulle hjælpe hende med at tage tøjet af (havde fået øjenmasken af på det tidspunkt) og blev så ellers placeret i divaen igen, mens hun påførte olie på de rigtige steder. Der var rigeligt med Pussyslide, og jeg tror at hun sørgede for at kalorius blev udenfor, men der var så (tilpas) meget olie, at man faktisk ikke kunne mærke forskel på om det var en smasklidderlig tøs eller om det nøjes med at være Pussyslide. Det gjorde has på mig første gang, hvorefter turen gik over på massage hynden på gulvet, maven nedaf, hvor der så foregik en mere moderat ryg, ben og skulder massage. Herefter gik turen over i vådområdet, hvor der var en måtte på "gulvet", og der så blev tilføjet en masse sæbe. Her foregik massagen først på maven, med masser af pirring, hvorefter det var om på ryggen og endnu mere pirring, og Pussyslide osv osv. Der blev kysset og tungekysset til den helt store GFE medalje. Og på et tidspunkt var det altså nok til at fyre kanonen af for anden gang.

Herefter alenevask igen, hvorefter jeg kunne påføre mig tøjet, og gå ud i et andet ventelokale. Her kom en af de andre piger, og lukkede mig ud igen - og gav så for øvrigt en rabatkupon på 20% til næste gang, at jeg skulle komme forbi.

En fantastisk oplevelse - men med 240 Euro fik man også lov til at betale for det. Til gengæld gik der 90 minutter fra jeg trådte ind, til jeg var ude igen, og personligt synes jeg, at det var langt sjovere end en time hos en Dansk GP til nogenlunde samme pris, uden disse former for lege. Lugten fra røgelsespindene sad i tøjet, så man skal ikke lige vende tilbage til hotelværelset, hvor kæresten har ventet og sige "jeg var bare en tur i supermarkedet"... Der var ikke nogen former for orale glæder (udover kys og tungekys), og derfor tror jeg heller ikke at der var full access down there - der var i hvert fald ikke optræk til kondom på noget tidspunkt, men det var meget nærgående Pussyslide. Det virkede til kun at være spanske piger på stedet, men alle beherskede engelsk, lød det til.

2. https://www.banthaimasaje.com/english/
 

Her var vi ovre i helt traditionel thai massage - ren massage. Bookede tid via Whatsapp først, og fik hurtigt svar tilbage. Parkering i parkeringshus lidt derfra. Kom ind på stedet, og blev mødt af en yngre pige i receptionen, som så også viste sig at være hende, som skulle massere mig. Tog en omgang Oriental Massage til 65 Euro for en time, hvor jeg så fik udleveret et par tøfler i receptionen, og så skulle op af en glat marmor trappe, med risiko for at brække både arme og ben, med de glatte tøfler på. Nå, men jeg kom da sikkert ind i massage lokalet - af med tøjet, og på med en lille engangs underbuks ting, som skulle dække over de private dele. Ned at ligge på briksen, som havde hul til ansigtet, og ind kom hun (fuldt påklædt) og gik i gang med en lødig massage, hele vejen rundt på kroppen - på nær de tildækkede arealer. Der var slet ikke optræk til nogen som helst form af andre ting. Blev tørret af med våde vaskeklude, og så ellers ned og betale med kort.

Rigtig rigtig god massage, uden optræk til andet. Thai (eller i hvert fald asiatiske) massører på stedet.

 

3.https://thaispamassage.es/en/

Igen en Whatsapp reservation, og igen en parkering lidt derfra i en parkeringskælder. Hjemmesiden ser fin og pæn ud, og det var også det indtryk at jeg fik af stedet, da jeg ankom. Havde bestilt en 4-hånds massage, og kom ind i et fint lokale, med en god massagebriks med hul til ansigtet. Igen Thai (eller asiatiske) massører, hvor jeg blev henvist briks, inden jeg skulle smide tøjet, og påføre engangs underbuks, og ligge mig til rette på briksen. Helt igennem dejlig massage, uden former for hanky panky - selvom en af dem som rigtig rigtig tæt på, uden at det decideret blev kriminelt. Så ved ikke om hun bare var lidt mere nærgående end den anden, eller om hun kunne være blevet lokket til mere, hvis ikke de havde været to i lokalet - det finder jeg nok aldrig ud af. For øvrigt fik jeg et håndklæde over øjnene, mens jeg lå på ryggen, og kropsdelene som ikke var under behandling, var hele tiden dækket til af håndklæde.

Efter de 75 minutters massage til 145 Euro, var der bad i brusekabine i lokalet - alenevask, hvor de begge to havde forladt lokalet, inden de sidste stumper afdækningsstof havde forladt min krop. Begge massører var fuldt påklædt under hele massagen i traditionel dragter, ligesom billederne på hjemmesiden.

Blev tilbudt en lille flaskevand bagefter, som jeg kunne tage med.

Dejlig massage, og endda mulighed for at vælge mellem 4 slags massage olie - uha, blev helt forvirret, når det ikke bare var babyolie fra Brugsen, som der blev smurt på kroppen :D

 

4.https://www.santaimasajes.com/en/

Her var vi ovre i den lidt sjove afdeling igen, hvilket der bestemt også bliver skiltet med på hjemmesiden. Gik bare ind fra gaden uden bestilling, og blev taget imod af en receptionist, som lige skulle finde en pige. Der var kun en ledig, så det gav sig selv. En 26 årig spanier med lidt småtatoveringer hist og pist. Her valgte jeg 1 times Nuru massage til 200 Euro, hvilket var lidt i den dyre ende, men det var jo trods alt Nuru. Igen var der brusekabine i selve lokalet, og efter et start-bad, lå jeg mig til rette på gulvbriksen, og fik en pude under fjæset, for ikke at brække næsen på grund af madrassen.

Hun var helt nøgen fra start til slut. Da jeg lå på maven, tænkte jeg - gad vide hvornår hun skifter fra alm olie til nuru. Men hun grubbede videre på ben og ryg. På et tidspunkt skulle hun så i gang med lidt Body 2 Body, men der var ikke helt nok smørelse, så hun måtte hoppe af igen, og lidt ekstra på, og så forsøge igen. Det blev aldrig rigtig en succes, da der altid var en eller anden kropsdel, som ikke gled helt så let som det burde (efter min mening), men der blev da pirret en lille smule mellem ballerne inden vend-rundt. Her fortsatte det så med den samme "nuru" men hun var ikke helt så sparsom med den der, så det gled lidt bedre. Hun gled rundt og rundt, men altid kun med hendes overkrop, som var i kontakt med min krop - pånær lidt knæ-massage hist og pist. Men ingen brug af underliv. Afslutningen blev foretaget med rigelige mængder "nuru", hvorefter hun tørrede mig lidt af med nogle klude, inden hun tog et bad alene i værelset, og jeg derefter kunne tage et bad alene, mens hun tøffede ud af lokalet. Hun kom dog tilbage for lige at hilse af, inden receptionisten tog mig med ud til skranken for at klare kortbetalingen.

Bestemt ikke det som jeg havde forventet mig af Nuru massage - dem som jeg har prøvet før, at været så fedtede, at man knapt kunne holde sig på madrassen uden at glide af. Det her vil jeg mere kategorisere som en omgang B2B oliemassage, selvom hun sagde bagefter "det gode ved Nuru er at det ikke er helt så fedtet som olie..." tjae, måske hun aldrig har prøvet det rigtige nuru på de store flasker, som har konsistens næsten ligesom tapetsklister. Det er i hvert fald nuru i min verden.

Igen - ingen parkering udenfor døren.

 

Det var min opsummering af fire muligheder i Barcelona midtby. Skriv endelig hvis I vil vide mere - såfremt jeg stadig kan huske detaljerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin og udførlig god rapport :)

Har selv været ThaiZen og kan nikke genkendende til stort set hele oplevelsen, selv om det er et par år siden...
Det står stadig som en af de mest specielle oplevelser (og dyreste) i Barcelona, blandt mange ;)

Jeg har vandret gade op og ned og nød at finde selv små massageklinikker som ikke engang var at Google...
Både skidte og gode erfaringer, men stort set altid fra 50 til 100 euro for op til en times fuld pakke. Har desværre ikke gemt så mange detaljer om stederne... Dog husker jeg Unique, Carrer del Comte Borrell, 137 som et rigtigt godt sted...
Jeg nød at betragte Rambla'ens aktiviteter på gaden efter midnat ;) Blev da også fristet over evne til tider, men man skal se sig godt for, da de er virkelige gode malkemaskiner, for penge også.... 

Savner at rejse :( Barcelona er fantastisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, var lige en tur i Barcelona igen i sommerferien.

Så skulle lige prøve det sikre valg hos ThaiZen igen.

De er flyttet i mellemtiden, så det er et nyt sted i midtbyen.

Foretog tidsbestilling igen via whatsapp, og det gik ret smidigt på engelsk.

Kommer til stedet, bliver lukket ind af døren af en pige, mens en anden kommer og fremlægger menukortet i venteværelset. Herefter kommer 3 piger ind og præsenterer sig, og jeg kan vælge hvem jeg vil have. Valget falder på en som kalder sig Michelle - og så skal det være Vishnu omgangen ligesom sidst. Den er imidlertid steget til 300 Euro. Satme lidt af en stigning på 1½ år - men alting stiger jo.

Ind i bad alene, mens Michelle gør klar. På med øjenmasken, og så ellers ligge sig klar.

Måske var det fordi jeg havde forventninger omkring en ligeså himmelsk tur som sidst - eller også var det bare fordi at det var en mekanisk og kedelig omgang at hun leverede - men jeg kom sku ikke op at ringe overhovedet - som i maksimalt halv stang, inden den dalede igen.

Hun "pirrede" løs og prøvede både med det ene og det andet, men der skete sku ikke noget. Over på madraseen til massage, og en hulens masse gnubben ben mens jeg lå på maven. Der skete heller ikke en skid.

Så over i det lille lave badeområde, som blev fyldt op med skum. Her prøvede hun at vaske mig, og gnubbe sig lidt op af mig - men stadig ingen virkning.

Til sidst måtte jeg selv i gang med at hive i banditten, og så kunne der da ske lidt, så jeg ikke skulle tage hjem med pungen fuld af...

Hele sceancen varede 90 minutter fra jeg trådte ind i rummet, med eget bad, til jeg havde afsluttet med eget bad igen, og var ude på gaden.

 

Der var ingen kys, ingen smil, ingen grin, ingen blowjob, ingen pussyslide eller penetrering - hun var nøgen under størstedelen af massagen, men det var sku ikke lige på denne side af fuldmåne, at der havde været gang i skraberen på hverken ben eller mellem dem. Måske var det den stålbørste effekt som gjorde at jeg ikke kom op at ringe. Måske var det de totalt overpumpede siliconebabser, hvor vorterne knapt nok kunne blive stive uanset hvor meget at man gjorde ved dem. Måske var det de siliconefyldte læber.

Jeg ved det sku ikke - men det var godt nok noget af en fuser, og så endda til 300 Euro, som man så rigeligt kan få herhjemme, hvor en pige er max på i en time, men uden det der badehalløj selvfølgelig.

Så det var godt nok en kæmpe skuffelse, og ikke et sted som jeg kommer til at vende tilbage til, da det simpelthen var alt alt for ringe til 300 Euro - også selvom det varede i 1½ time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, den 26.8.2022 at 23:01:

Nå, var lige en tur i Barcelona igen i sommerferien.

Så skulle lige prøve det sikre valg hos ThaiZen igen.

Hvorfor tage til Barcelona - eller udlandet generelt - og så gå til thaimassage? Jeg forstår det simpelthen ikke. Det vælter med thaimassagesteder her i Danmark. Alligevel omhandler halvdelen af anmeldelserne fra udlandet herinde besøg til thaimassagesteder. Hvorfor ikke knalde nogle frække spanske piger? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor tage til Barcelona - eller udlandet generelt - og så gå til thaimassage? Jeg forstår det simpelthen ikke. Det vælter med thaimassagesteder her i Danmark. Alligevel omhandler halvdelen af anmeldelserne fra udlandet herinde besøg til thaimassagesteder. Hvorfor ikke knalde nogle frække spanske piger? 

Det her sted har ikke thai piger. Det er mere det spirituelle/asiatiske tankegang omkring behandlingen - som altså var super god den første gang. 
 

men pigerne er europæiske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...