Hop til indhold

Recommended Posts

Efter lang tid uden sex og thaimassage (nedlukning og personlige forhold ) bød muligheden sig i eftermiddag. Har været på adressen sidste sommer og oplevede dengang stedet som rent og pænt og pigerne som meget servicemindede.

Blev modtaget af en dansktalende thaikvinde på 40-45 år som åbenbart skulle være min massøse den næste time. Et hurtigt bad og så ind på briksen hvorefter hun stille og roligt gik i gang med en grundig massage af ryg , arme og ben med de velkendte strejf af boller og stjerne. 
forsiden fik ligeledes en tur hvorefter hUn gik i gang med handjob- blowjob og fik den suttet godt stiv og strunk. Jeg foretrækker at kneppe i doggy og som sagt så gjort, hvorefter jeg tømte mig ud i kondomet. Det var sgu fedt, hun var supersød og jeg blev tilbudt bad og vand bagefter. Og nu til det sjove: hun sagde så efter jeg havde spurgt om hun ville være at finde på adressen fremover: Jeg er bare her for at besøge min veninde i dag! Så jeg må sige at hun levede sig fint ind i rollen, selv om hun ikke er en del af den faste stab

kommer jeg igen? Aber natürlich 

silverfox

link: https://annoncelight.dk/showad/260820

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 12 timer siden:

Nogen der har været der for nylig, og besøgt én af de tre piger som skulle være på stedet?

https://annoncelight.dk/showad/316955

Hende i den røde top ser ellers spændende ud. Måske nogen har besøgt hende? ;-) 

 

Var der i torsdags hos Mew.

Topklasse. Pigen i den røde top har jeg ikke mødt men Mew leverer både god, hård massage og sexdelen er dejlig (for mig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...