Hop til indhold

Recommended Posts

Thatguy21 skrev, for 6 timer siden:

Hej alle,

Jeg har prøvet at få fat på Kiki de sidste par dage, uden at få noget respons.

Er der nogen herinde der har været heldige i at få fat på hende?

Ja, jeg har været der et par gange. 
 

Skriv til hende på engelsk, og bestil  tid 5 timer i forvejen. 

Redigeret af Aalborgno1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har forsøgt at kontakte Kiki når annoncen ikke er aktiv, svarer hun normalt ikke. Kontakt hende kun når den er aktiv og så svarer hun som regel i løbet af et par timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
privateteach skrev, for 7 timer siden:

Har prøvet i flere uger at få en aftale...ingen respons :-(

Hvis du har prøvet i dag mandag holder hun fri og der er heller ingen aktiv annonce. Har hun en aktiv annonce svarer hun normalt hurtigt, medmindre du er på “den sorte liste”. Det hjælper ikke at kontakte hende bare fordi du har hendes nummer, ingen annonce - ingen svar.

Redigeret af Jackman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jackman skrev, den 8.6.2021 at 01:27:

Hvis du har prøvet i dag mandag holder hun fri og der er heller ingen aktiv annonce. Har hun en aktiv annonce svarer hun normalt hurtigt, medmindre du er på “den sorte liste”. Det hjælper ikke at kontakte hende bare fordi du har hendes nummer, ingen annonce - ingen svar.

prøver kun når hun har aktiv annonce...ka ik se hvorfor jeg skulle være på en sort liste...

Del dette indlæg


Link til indlæg
privateteach skrev, for 4 timer siden:

prøver kun når hun har aktiv annonce...ka ik se hvorfor jeg skulle være på en sort liste...

Bare fordi du kan finde annoncen behøver den ikke være aktiv. Hvis “annoncenavnet” øverst til højre ikke er klikbart, er den inaktiv og hun har lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jackman skrev, for 2 timer siden:

Bare fordi du kan finde annoncen behøver den ikke være aktiv. Hvis “annoncenavnet” øverst til højre ikke er klikbart, er den inaktiv og hun har lukket.

Sludder ... Hvis det er en gratis-annonce , kan du ikke klikke på profilnavnet , men derfor kan den sagtens være aktiv ... 

Kiki's annonce er nogle gange en betalt annonce , hvor du kan klikke på profilnavnet , andre dage er det en gratis-annonce ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 3 minutter siden:

Sludder ... Hvis det er en gratis-annonce , kan du ikke klikke på profilnavnet , men derfor kan den sagtens være aktiv ... 

Kiki's annonce er nogle gange en betalt annonce , hvor du kan klikke på profilnavnet , andre dage er det en gratis-annonce ....

Du kan råbe sludder lige så meget du har lyst for min skyld, hun er kun aktiv når du kan klikke på profilnavnet.

Jeg skriver kun i denne tråd for at hjælpe en med et problem, ikke for at få ret da det er mig totalt ligegyldigt om nogen følger rådet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jackman skrev, for 36 minutter siden:

Du kan råbe sludder lige så meget du har lyst for min skyld, hun er kun aktiv når du kan klikke på profilnavnet.

Jeg skriver kun i denne tråd for at hjælpe en med et problem, ikke for at få ret da det er mig totalt ligegyldigt om nogen følger rådet.

Det er og bliver noget sludder .. 

Det afgørende for om annoncen er aktiv eller ej , er hvornår den er indrykket og det ser du på klokkeslettet  lige under annoncens overskrift ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...