Hop til indhold
sejer

TEN'S i Vejle. Tilbage på arbejdet?

Recommended Posts

Ingen tvivl om at  det er den "rigtige" Ten :) 

Dejligt at se hun er tilbage...Godt  hendes nummer ligger på min mobil, så jeg må hellere få arrangeret et møde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
sejer skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/296509

Mon det er den "gamle" Ten's fra før Corona der er tilbage?

Der er ik telefon nr, så annoncen er nok tiltænkt gamle kunder.

 

Jeg synes bestemt, at det er mærkeligt og lave annonce uden telefonnr.

De piger jeg kender, plejer altid og sende en SMS, med hvornår de starter op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes bestemt, at det er mærkeligt og lave annonce uden telefonnr.

De piger jeg kender, plejer altid og sende en SMS, med hvornår de starter op igen.

De fleste der plejer at besøge hende har nok hendes nummer, så denne måde er mere diskret. Med en annonce gør hun også andre opmærksom på hun har åben. Mange ved jo hvor hun holder til, uden at have hendes nummer. . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

De fleste der plejer at besøge hende har nok hendes nummer, så denne måde er mere diskret. Med en annonce gør hun også andre opmærksom på hun har åben. Mange ved jo hvor hun holder til, uden at have hendes nummer. . 

Banker De så på hendes dør, eller hvad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Den flittige skrev, for 4 minutter siden:

Banker De så på hendes dør, eller hvad.

Tja det går jeg da ud fra. Det er jo sådan langt de fleste thaikunder gør når de besøger klinik. Du, jeg og et par stykker mere som ringer i forvejen er en minoritet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 22 timer siden:

Følger lige med

det behøver du ikke fortælle os andre., der også følger med. 

Du klikker på knappen "følg dette". Så får vi andre ikke en email, når du skriver "følger lige med".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milkywaaay skrev, den 16.4.2021 at 00:34:

Hvordan får jeg fat i hendes nummer:)? Har virkelig ledt efter hende længe

Hvordan mon du har ledt efter hende længe? Hun har slet ikke haft lukket, selv om loven var at hun skulle. Hun har ca. en gang om ugen det seneste halve år annonceret på annonceligt, og jeg så annoncen med nummer for 2-3 uger siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 17.4.2021 at 05:29:

det behøver du ikke fortælle os andre., der også følger med. 

Du klikker på knappen "følg dette". Så får vi andre ikke en email, når du skriver "følger lige med".

Og hvis du nu klikkede på  "rapporter indslag" hvis du mener der er brudt nogle regler her på forum, så kunne det være vi kunne undgå mails i vores indbakker hvor du leger "Mr politisk korrekt". over for andres adfærd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 7 timer siden:

...hvis du mener der er brudt nogle regler her på forum,..

Ville jeg havde gjort, hvis jeg mente at der var brudt nogle regler.

Her har brugeren blot misset et godt værktøj, som alle har glæde af.

Hvis det generer dig, at jeg gør opmærksom på det - så blokér mig! Hav en god dag.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
komfritfrem skrev, den 17.4.2021 at 21:50:

Hvordan mon du har ledt efter hende længe? Hun har slet ikke haft lukket, selv om loven var at hun skulle. Hun har ca. en gang om ugen det seneste halve år annonceret på annonceligt, og jeg så annoncen med nummer for 2-3 uger siden. 

Der er jo ikke noget nummer på hende i annoncen, ja den bliver delt på annoncelight, men når der ikke står et telefon nummer er det jo en smule svært:/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...