Hop til indhold

New alena call me now

Featured Replies

Skrevet
  • Author

@Lauersen

Nej ikke nu ;-).

Irriterende..... jeg havde ellers brugt Google Image Search og ikke fundet noget.

Hvilken søgemaskine brugte du?

Skrevet
6seeker skrev, for 7 minutter siden:

@Lauersen

Nej ikke nu ;-).

Irriterende..... jeg havde ellers brugt Google Image Search og ikke fundet noget.

Hvilken søgemaskine brugte du?

En browsertilføjelse der hedder Search by Image. Med den installeret højreklikker man bare på billedet, og så søger den med de maskiner man har indstillet den til. Jeg har sat min til Google, Yandex og Tineye. Det var Yandex der fandt et billede (men ikke dem alle).

Skrevet
Lauersen skrev, Lige nu:

En browsertilføjelse der hedder Search by Image. Med den installeret højreklikker man bare på billedet, og så søger den med de maskiner man har indstillet den til. Jeg har sat min til Google, Yandex og Tineye. Det var Yandex der fandt et billede (men ikke dem alle).

Den virker ikke på iPad (?) eller gør jeg noget forkert. Bruger Firefox

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Modtaget - det giver lidt mere mening. 

Skrevet
Hr_T skrev, for 8 minutter siden:

Den virker ikke på iPad (?) eller gør jeg noget forkert. Bruger Firefox

Det ved jeg ikke. Bruger selv PC.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.