Hop til indhold
Analelsker

Blev stoppet på Gasværksvej og spurgt om sex

Recommended Posts

Jeg gik i dag , ved kl 15 tiden af Gasværksvej, næsten helt nede ved Vesterbrogade. Jeg kiggede på en pige, jeg passerede. Smuk og ikke hvad jeg ellers forbinder med en fra gaden, og så alligevel. Ret lav med gode runde former, med mørkt hår, sødt ansigt. Stramt siddende sorte gamache bukser og en dyne jakke. Hun var af øst herkomst. Hun så hurtigt opsøgende ud. Og spurgte om jeg ville ha sex..jeg sagde at jeg ikke havde tid, hvilket passede, desværre. Gad hende virkelig godt. Hun blev ved med at spørge og sig kom nu ( på engelsk) og at en time kostede 1000kr. Hvis jeg havde haft tiden var jeg røget på, så lækker var hun. Nogen som kender hende ud fra beskrivelsen ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 10 minutter siden:

Det vi jo tage flere måneder og køre rundt og lede efter hende, når man ikke ved hvilken by du har set hende i. :rolleyes:

tror nu nok det er KBH

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 38 minutter siden:

Det vi jo tage flere måneder og køre rundt og lede efter hende, når man ikke ved hvilken by du har set hende i. :rolleyes:

Tror kun Gasværksvej og Vesterbrogade, ligger tæt op af hinanden her i København. Men klart det burde jeg ha skrevet. For mig giver det bare helt sig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...