Analelsker 123 Skrevet 14. April, 2021 Jeg gik i dag , ved kl 15 tiden af Gasværksvej, næsten helt nede ved Vesterbrogade. Jeg kiggede på en pige, jeg passerede. Smuk og ikke hvad jeg ellers forbinder med en fra gaden, og så alligevel. Ret lav med gode runde former, med mørkt hår, sødt ansigt. Stramt siddende sorte gamache bukser og en dyne jakke. Hun var af øst herkomst. Hun så hurtigt opsøgende ud. Og spurgte om jeg ville ha sex..jeg sagde at jeg ikke havde tid, hvilket passede, desværre. Gad hende virkelig godt. Hun blev ved med at spørge og sig kom nu ( på engelsk) og at en time kostede 1000kr. Hvis jeg havde haft tiden var jeg røget på, så lækker var hun. Nogen som kender hende ud fra beskrivelsen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2541 Skrevet 14. April, 2021 Det vi jo tage flere måneder og køre rundt og lede efter hende, når man ikke ved hvilken by du har set hende i. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightshadow 214 Skrevet 14. April, 2021 lille_peter skrev, for 10 minutter siden: Det vi jo tage flere måneder og køre rundt og lede efter hende, når man ikke ved hvilken by du har set hende i. tror nu nok det er KBH 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 123 Skrevet 14. April, 2021 lille_peter skrev, for 38 minutter siden: Det vi jo tage flere måneder og køre rundt og lede efter hende, når man ikke ved hvilken by du har set hende i. Tror kun Gasværksvej og Vesterbrogade, ligger tæt op af hinanden her i København. Men klart det burde jeg ha skrevet. For mig giver det bare helt sig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg