AGB 57 Skrevet 14. April, 2021 Jeg har spottet Foxy på PG, hun skriver selv hun er vild med græsk og hun ser mega cute ud, men jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af hende, hun har meget få billeder og heller ikke nogen profil her på Eroguide (som i øvrigt er super når pigerne har for så man kan skrive med dem den vej rundt) - nogen kommentarer/erfaringer med Foxy derude? https://70210026.dk/foxy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 14. April, 2021 Har du overhovedet søgt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 14. April, 2021 AGB skrev, for 17 minutter siden: Jeg har spottet Foxy på PG, hun skriver selv hun er vild med græsk og hun ser mega cute ud, men jeg kan ikke finde nogen anmeldelser af hende, hun har meget få billeder og heller ikke nogen profil her på Eroguide (som i øvrigt er super når pigerne har for så man kan skrive med dem den vej rundt) - nogen kommentarer/erfaringer med Foxy derude? https://70210026.dk/foxy Ja, Foxy er nok ubetinget den dame på Eroguide med de dårligste anmeldelser Ever!!....hold kæft hun lyder godt nok styg og ganske forfærdelig når man læser, hvordan hun skider på sine kunder.....stay away from Foxy..baddest service of all time. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AGB 57 Skrevet 14. April, 2021 GIANT COCK skrev, for 13 minutter siden: Ja, Foxy er nok ubetinget den dame på Eroguide med de dårligste anmeldelser Ever!!....hold kæft hun lyder godt nok styg og ganske forfærdelig når man læser, hvordan hun skider på sine kunder.....stay away from Foxy..baddest service of all time. Hmm... men der er måske flere 'ræve' derude? Jeg har også læst flere dårlige anmeldeser af Foxy, men det lyder til at være en jysk ræv der arbejder hjemmefra?? Jeg er sgu' i tvivl - og tvivler på at PG tager så dårlig anmeldte piger ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 14. April, 2021 AGB skrev, for 1 minut siden: Hmm... men der er måske flere 'ræve' derude? Jeg har også læst flere dårlige anmeldeser af Foxy, men det lyder til at være en jysk ræv der arbejder hjemmefra?? Jeg er sgu' i tvivl - og tvivler på at PG tager så dårlig anmeldte piger ind? Det ER hende Foxy jeg omtaler... 100% samme billeder...jeg er også rystet over, at PG overhovedet vil røre hende med en ildtang. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 14. April, 2021 https://annoncelight.dk/showad/277293 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AGB 57 Skrevet 14. April, 2021 Damn... hvor piv ærgerligt! @GIANT COCK nogle erfaringer med andre PG piger der tilbyder græsk og som måske sprøjter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 14. April, 2021 GIANT COCK skrev, 1 time siden: Ja, Foxy er nok ubetinget den dame på Eroguide med de dårligste anmeldelser Ever!!....hold kæft hun lyder godt nok styg og ganske forfærdelig når man læser, hvordan hun skider på sine kunder.....stay away from Foxy..baddest service of all time. @Pussy Galores man forstår ikke at de vil have hende i deres klinik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 14. April, 2021 AGB skrev, for 1 time siden: Damn... hvor piv ærgerligt! @GIANT COCK nogle erfaringer med andre PG piger der tilbyder græsk og som måske sprøjter? DinaG hun elsker anal. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Galores 202 Skrevet 15. April, 2021 Hej med jer Tak for lige at tagge os. Vi har ikke fået nogen klager eller dårlige anmeldelser af Foxy fra Pussy Galores, skulle det forekomme vil vi naturligvis tage det alvorlogt. Det gælder alle piger der er tilknyttet PG. ❤️ Kram PG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg