Hop til indhold
mcpiper

ADVARSEL. HOT THAI NR SUNDBY

Recommended Posts

Har lige besøgt hende her i nr. sundby

https://annoncelight.dk/showad/295459

og det kommer aldrig til at ske igen, for kors hvor blev jeg snydt..... totalt rip off.

efter ankomst aftaler vi 45 min for 1000kr

tøjet bliver smidt, og her finder jeg ud af, at hun er æskestiv, hun fortæller hun har drukke en del rødvin og kl  er 12.

hun pludre løs om alt muligt, som der ikke er nogen sammenhæng i, klager over sit job, fortæller at jeg jo er dansk mand med mange penge osv.

jeg beder hende om at sutte lidt, så min pik kan komme i stemning, men mere end en halvhjertet indsats fra hendes side, da hun åbentbart havde meget hun ville fortælle om , og ligeledes mente hun pludselig at jeg kun havde betalt 500kr og det endte med at jeg efter 15 min tog mit tøj og gik.

hun var god engang, men hun har da helt tabt jordforbindelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig spild af penge. Alderen, hun opgiver, passer helt sikkert ikke. Elendig sex, er kun interesseret i at blive færdig hurtigst mulig. Spar dine kroner til en bedre og ærlig thai. De findes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harlekin skrev, for 19 minutter siden:

Fuldstændig spild af penge. Alderen, hun opgiver, passer helt sikkert ikke. Elendig sex, er kun interesseret i at blive færdig hurtigst mulig. Spar dine kroner til en bedre og ærlig thai. De findes.

Ja..... ærgerligt at hun er brændt ud, for to år siden, var hun rigtig god ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
mcpiper skrev, den 14.4.2021 at 12:59:

Har lige besøgt hende her i nr. sundby

https://annoncelight.dk/showad/295459

og det kommer aldrig til at ske igen, for kors hvor blev jeg snydt..... totalt rip off.

efter ankomst aftaler vi 45 min for 1000kr

tøjet bliver smidt, og her finder jeg ud af, at hun er æskestiv, hun fortæller hun har drukke en del rødvin og kl  er 12.

hun pludre løs om alt muligt, som der ikke er nogen sammenhæng i, klager over sit job, fortæller at jeg jo er dansk mand med mange penge osv.

jeg beder hende om at sutte lidt, så min pik kan komme i stemning, men mere end en halvhjertet indsats fra hendes side, da hun åbentbart havde meget hun ville fortælle om , og ligeledes mente hun pludselig at jeg kun havde betalt 500kr og det endte med at jeg efter 15 min tog mit tøj og gik.

hun var god engang, men hun har da helt tabt jordforbindelsen

Ret vildt at hun har uploadet relativt eksplicitte billeder. Altså, med cumshots udover sin røv. Den slags billeder ser man sjældent. På en måde er det som at den fjerde væg nedbrydes. Og ærgerligt med oplevelsen, bedre held næste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liderligheden fik overtaget i sidste uge. 

Har besøgt hende før - dog lang tid siden. 

Hun var ikke fuld da jeg besøgte hende. Det var ok - uden det var fantastisk. Virkede dog ikke fuld på nogen måde - besøgte hende tidlig eftermiddag.

Syntes (stadig) hun har en dejlig krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcpiper skrev, den 14.4.2021 at 16:42:

Ja..... ærgerligt at hun er brændt ud, for to år siden, var hun rigtig god ...

Har en kamerart der siger fuldstændig det samme, hun var rigtig god engang, men det er ved at være længe siden, og han siger samstemmende at hun drikker ret meget, det er bare sørgeligt for hende, håber hun har muligheden for snart at stoppe... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil være spild af penge, hun er æskestiv og kan ikke koncentrere sig om noget som helst.... hun er helt brændt ud desvære..... hun var megagod engang

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Besøgte Thai Anni  den anden dag og fik en super oplevelse sammen med hendes lille pariser numse.  ( Nørre Sundby ) 

Jeg blev taget imod i fræk og meget kort  “ skolepige nederdel “ uden trusser hvor hendes lille flotte bagdel var synlig. 

Med en lille fræk dans hvor tøjet faldt af hende - da  var jeg så klar til denne lille flotte thai kvinde med små faste bryster og super fræk pariser numse. 

Hun har fantastiske stramme muskler i missen så du føler hun holder fast i dig . En stor oplevelse for de fleste mænd.   Og hendes lille   villige numse er også en oplevelse i sig selv. 

Jeg følte at hun kan li` hendes job og kan li ` sex  og du må gerne røre/sutte/slikke  og får god tid - også bagefter -  Så hende  skal jeg helt sikkert snart besøge igen og få en ny fræk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kimber skrev, for 6 timer siden:
 

Besøgte Thai Anni  den anden dag og fik en super oplevelse sammen med hendes lille pariser numse.  ( Nørre Sundby ) 

Jeg blev taget imod i fræk og meget kort  “ skolepige nederdel “ uden trusser hvor hendes lille flotte bagdel var synlig. 

Med en lille fræk dans hvor tøjet faldt af hende - da  var jeg så klar til denne lille flotte thai kvinde med små faste bryster og super fræk pariser numse. 

Hun har fantastiske stramme muskler i missen så du føler hun holder fast i dig . En stor oplevelse for de fleste mænd.   Og hendes lille   villige numse er også en oplevelse i sig selv. 

Jeg følte at hun kan li` hendes job og kan li ` sex  og du må gerne røre/sutte/slikke  og får god tid - også bagefter -  Så hende  skal jeg helt sikkert snart besøge igen og få en ny fræk oplevelse.

Jamen dog ... to helt enslydende kommentarer i to tråde om hende og endda det eneste du har bidraget med herinde ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 15/1/2022 at 23:14:

Jamen dog ... to helt enslydende kommentarer i to tråde om hende og endda det eneste du har bidraget med herinde ... 

Jeg er også ny her 

og det er jo også den samme frække thai kvinde jeg besøgte som jeg helt sikkert gør igen . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NogetPåDenDumme skrev, for 5 timer siden:

Hvad mon der skal til, for at få god oplevelse som Kimber

Jeg tror i hvert fald , at man skal kende hende bedre end de fleste andre ^_^B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...