Molle37 178 Skrevet 14. April, 2021 Efter at have set en del blandede anmeldelser af damen her på EG, tænkte jeg at det var på tide selv at komme afsted for at bedømme. https://annoncelight.dk/showad/308496 chancen bød sig i Odense, hvor jeg lavede en aftale på en halv times blandet. korrespondencen forløb fint på sms, og var i en god tone. jeg ankom og Kim tog pænt imod. Hun har en lækker sambarøv og nogle store balloner. vi startede i en 69er hvor jeg rigtigt fik begravet ansigtet mellem ballerne imens hun guffede løs i den anden ende. måtte stoppe hende efter noget tid, ellers havde jeg skudt den af i munden på hende. fik hende vendt om og fortsatte mit slikkeri. Hun sagde jeg var god til det, men det siger hun nok til mange;-) op på alle fire med damen og så en tur bagfra. der måtte jeg overgive mig efter kort tid, da udsigten til at se min pik forsvinde ind i hende med hendes store dejlige røv ovenover blev mere end jeg kunne holde til i denne omgang. så skød løs i gummiet. alt i alt en god oplevelse. Jeg kunne sagtens finde på at komme igen og udforske hende lidt mere. Ville også gerne prøve sr skyde kanonen af udover hendes bryster. Hvid glasur på mørk chokolade kan bare et eller andet i min verden. hun var ikke videre snakkesalig, men det var jeg nu heller ikke. Fik hvad jeg kom for og ikke mere. som nævnt gad jeg godt komme forbi hende igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterLux 3 Skrevet 14. April, 2021 Hvor gammel er hun ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 178 Skrevet 15. April, 2021 PeterLux skrev, for 9 timer siden: Hvor gammel er hun ca? Jeg vil tro at hun er sidst i tyverne - men jeg er ikke verdensmester i ar vurdere alder. for mig er alderen dog underordnet. Det vigtigste for mig er en fræk oplevelse. Og jeg havde en fræk oplevelse med Kim K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1423 Skrevet 15. April, 2021 Lyder lidt som den oplevelse jeg havde med hende sidste gang hun var i byen . Ja, hun er rigtig lækker, og nok heller ikke sidste gang jeg har besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 15. April, 2021 PeterLux skrev, for 18 timer siden: Hvor gammel er hun ca? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterLux 3 Skrevet 15. April, 2021 Pite skrev, for 2 timer siden: Tak for info, hvor finder jeg de informationer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 15. April, 2021 PeterLux skrev, for 2 timer siden: Tak for info, hvor finder jeg de informationer? På hendes profil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenGenertetype 6 Skrevet 15. April, 2021 hvordan ligger hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 178 Skrevet 16. April, 2021 DenGenertetype skrev, for 9 timer siden: hvordan ligger hendes priser? 1000 for 30 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg