Hop til indhold
Molle37

Kim K - Odense

Recommended Posts

Efter at have set en del blandede anmeldelser af damen her på EG, tænkte jeg at det var på tide selv at komme afsted for at bedømme.

https://annoncelight.dk/showad/308496

chancen bød sig i Odense, hvor jeg lavede en aftale på en halv times blandet.

korrespondencen forløb fint på sms, og var i en god tone.

jeg ankom og Kim tog pænt imod. Hun har en lækker sambarøv og nogle store balloner.

vi startede i en 69er hvor jeg rigtigt fik begravet ansigtet mellem ballerne imens hun guffede løs i den anden ende.

måtte stoppe hende efter noget tid, ellers havde jeg skudt den af i munden på hende.

fik hende vendt om og fortsatte mit slikkeri. Hun sagde jeg var god til det, men det siger hun nok til mange;-)

op på alle fire med damen og så en tur bagfra.

der måtte jeg overgive mig efter kort tid, da udsigten til at se min pik forsvinde ind i hende med hendes store dejlige røv ovenover blev mere end jeg kunne holde til i denne omgang.

så skød løs i gummiet.

alt i alt en god oplevelse. Jeg kunne sagtens finde på at komme igen og udforske hende lidt mere. Ville også gerne prøve sr skyde kanonen af udover hendes bryster. Hvid glasur på mørk chokolade kan bare et eller andet i min verden.

hun var ikke videre snakkesalig, men det var jeg nu heller ikke.

Fik hvad jeg kom for og ikke mere. 
 

som nævnt gad jeg godt komme forbi hende igen. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterLux skrev, for 9 timer siden:

Hvor gammel er hun ca? 

Jeg vil tro at hun er sidst i tyverne - men jeg er ikke verdensmester i ar vurdere alder.

for mig er alderen dog underordnet. Det vigtigste for mig er en fræk oplevelse.

Og jeg havde en fræk oplevelse med Kim K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder lidt som den oplevelse jeg havde med hende sidste gang hun var i byen :-).

Ja, hun er rigtig lækker, og nok heller ikke sidste gang jeg har besøgt hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterLux skrev, for 2 timer siden:

Tak for info, hvor finder jeg de informationer? 

På hendes profil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...