Hop til indhold
SayWhat?

Søger fræk dansk glædes pige i Århus omr.

Recommended Posts

Hej alle sammenjeg søger en dansk glædes pige Århus omr og håber der måske enten er en del vil byde eller har nogle anbefalinger...

Jeg har desværre en mindre handicap p.t så det skal gerne være en der kan håndtere dette men det er ikke et problem for selve legen men alligevel noget som jeg har brug for hun ved inden.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe for er godt nok ved at trængende og har ikke fået noget i flere måneder nu heheh

Del dette indlæg

Link til indlæg
SayWhat? skrev, den 14.4.2021 at 00:57:

Hej alle sammenjeg søger en dansk glædes pige Århus omr og håber der måske enten er en del vil byde eller har nogle anbefalinger...

Jeg har desværre en mindre handicap p.t så det skal gerne være en der kan håndtere dette men det er ikke et problem for selve legen men alligevel noget som jeg har brug for hun ved inden.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe for er godt nok ved at trængende og har ikke fået noget i flere måneder nu heheh

Lunastar er dansk og kører ud, prøv at skriv til hende, det kan være hun kan hjælpe dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...