Hop til indhold
Red25

Nogen der mødte sunshinegirl?

Recommended Posts

Guest lurik

Lugter lidt af en mailadresse opsamlingsannonce. Mon ikke du bliver henvist til en webadresse hvor i kan fortsætte samtalen. mod et beskedent beløb pr. besked. 

Måske jeg taget fejl :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke den er god nok? Teksten, setuppet og sproget minder meget om andre piger der også har holdt til på Bryggen og blevet anmeldt overvejende positivt.

Bl.a. Hobbyluderen, Liderlige Maiken og tror også Analpigen Sandra fra Ballerup har været der, ligesom Bonnie også passer ind i konceptet https://annoncelight.dk/showad/316588

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

smag og behag...jeg er mere til længere sessions...men det lyder ikke som et klassisk scam.---er der noget link i annoncen....jeg har flere gange skrevet til andre 'legit' annoncer...kun for at blive mødt med et link..

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det også mere prisen kontra tiden der holder mig tilbage, end det er mistro overfor ægtheden af annoncen, for den er jeg egentligt efterhånden ret overbevist om.

Derudover skal jeg også være i et særligt humør for at springe på det setup - men det ville jeg helt sikkert kunne bygge op på vejen derud..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...