Hop til indhold

Nogen der mødte sunshinegirl?

Featured Replies

Skrevet

Lugter lidt af en mailadresse opsamlingsannonce. Mon ikke du bliver henvist til en webadresse hvor i kan fortsætte samtalen. mod et beskedent beløb pr. besked. 

Måske jeg taget fejl :) 

Skrevet

En penneven hvor hyggeligt!

Skrevet

Jeg nåede aldrig forbi, men det var ikke en der henviste til link. Fik også adresse, men kunne ikke nå det på det tidspunkt. 
måske var den god nok?

Skrevet

Mon ikke den er god nok? Teksten, setuppet og sproget minder meget om andre piger der også har holdt til på Bryggen og blevet anmeldt overvejende positivt.

Bl.a. Hobbyluderen, Liderlige Maiken og tror også Analpigen Sandra fra Ballerup har været der, ligesom Bonnie også passer ind i konceptet https://annoncelight.dk/showad/316588

Skrevet

smag og behag...jeg er mere til længere sessions...men det lyder ikke som et klassisk scam.---er der noget link i annoncen....jeg har flere gange skrevet til andre 'legit' annoncer...kun for at blive mødt med et link..

Skrevet

For mig er det også mere prisen kontra tiden der holder mig tilbage, end det er mistro overfor ægtheden af annoncen, for den er jeg egentligt efterhånden ret overbevist om.

Derudover skal jeg også være i et særligt humør for at springe på det setup - men det ville jeg helt sikkert kunne bygge op på vejen derud..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.