Hop til indhold
JJ420

Exotic Dior - Odense

Recommended Posts

Besøgte Dior her til aftes. Henrivende oplevelse. Super dejlig krop og et totalt frækt glimt i øjet (Det er hende på alle billederne). Havde bestilt 45 minutter hvor vi startede i badet. Her levede hun sig ind i at give et super godt bj (hvis man er til fyldige botox læber), efterfulgt af stående doggy.

Vi fortsatte ovenpå i sengen efterfølgende, hvor der ikke blev sparet på olien i b2b, hun ved virkelig hvad hun laver ligeså da vi skulle have sex. Vi nåede begge to at komme, efterfulgt af en lille pause hvor vi snakkede lidt. Så var det runde 2, hvor vi igen begge to kom.

Vi havde en super god kemi hele vejen igennem og man kunne mærke at hun også nød det. 

Hun kan klart anbefales, det tyder på at de dårlige anmeldelser her inde bunder i at der ikke har været kemi mellem kunden og hende.

 

https://annoncelight.dk/showad/263448

Redigeret af JJ420

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJ420 skrev, for 7 timer siden:

Besøgte Dior her til aftes. Henrivende oplevelse. Super dejlig krop og et totalt frækt glimt i øjet (Det er hende på alle billederne). Havde bestilt 45 minutter hvor vi startede i badet. Her levede hun sig ind i at give et super godt bj (hvis man er til fyldige botox læber), efterfulgt af stående doggy.

Vi fortsatte ovenpå i sengen efterfølgende, hvor der ikke blev sparet på olien i b2b, hun ved virkelig hvad hun laver ligeså da vi skulle have sex. Vi nåede begge to at komme, efterfulgt af en lille pause hvor vi snakkede lidt. Så var det runde 2, hvor vi igen begge to kom.

Vi havde en super god kemi hele vejen igennem og man kunne mærke at hun også nød det. 

Hun kan klart anbefales, det tyder på at de dårlige anmeldelser her inde bunder i at der ikke har været kemi mellem kunden og hende.

 

https://annoncelight.dk/showad/263448

Takker for anmeldelsen, det lyder godt...hvor ca. i Odense kan man besøge hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Æ tømrer

Jeg kan sagtens tilslutte mig trådstarter i denne anmeldelse. Hun er ung, smuk og indlevende. Jeg har været hos hende en del gange efterhånden. Og jeg synes vi har en rigtig god kemi. De dårlige anmeldelser kan jeg slet ikke genkende i den pige jeg møder.

 

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 4 timer siden:

Takker for anmeldelsen, det lyder godt...hvor ca. i Odense kan man besøge hende?

I Skibhus området

Del dette indlæg


Link til indlæg
krisdane skrev, for 2 timer siden:

Ja og det tyder på at den gode anmeldelse af Dior. Kommer fra en ny oprettet profil. 

Jeps, men tænkte at hun fortjente den gode anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
JJ420 skrev, for 4 timer siden:

Jeps, men tænkte at hun fortjente den gode anmeldelse

Du er altså heller ikke den eneste der har haft en god oplevelse hos hende. Desværre er der også en del der har haft en rigtig skidt oplevelse med hende. Men at hun er utrolig smuk og virker rigtig sød er der vist reelt ikke tvivl om. Som jeg har skrevet i en anden tråd om hende yder billederne hende faktisk ikke fuld retfærdighed, hun er en del smukkere i virkeligheden. :-) :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pilfinger2 skrev, for 2 timer siden:

Jeg kommer ikke igen iskold og dårlig sex

muligt kemien ikke var der men når man betaler

forventer man bare lidt indlevelse.

Det oplevede jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man ved sgu snart ikke, hvad man skal tro på......sjældent har man da hørt så modstridende anmeldelser af en pige. Tror jeg holder mig langt væk fra denne, åbentbart meget ustabile Exotic Dior :twisted:

Don't wanna waist my time on bad service!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan levere en god service og kemi, dog er hun ret ustabil og ikke god til at planlægge eller holde hendes tider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 1 time siden:

Hun kan levere en god service og kemi, dog er hun ret ustabil og ikke god til at planlægge eller holde hendes tider.

Det er muligt, det oplevede jeg dog ikke i denne omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...