Hop til indhold
Aben04

Størrelsen på fotos

Recommended Posts

Jeg fatter ikke, hvorfor klinikkerne/pigerne bruger formuer på at få taget modelbilleder af pigerne for så at præsentere dem i frimærke-størrelse, hvor man dårligt kan se noget som helst - se fx HER - og hvoraf en stor del ofte ligner hinanden til forveksling. Brug dog lidt kreativitet. Jeg er fodfetishist, men det er uhyre sjældent, at man kan se pigens fødder - bare for at nævne et eksempel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 53 minutter siden:

Du kan evt klikke på billedet.  Så åbner det i stort.  Bare et forslag

Nej.
Det her kunne jo lisså godt have været et foto af en bryggeriarbejderimage.png.4c8126a7881fdda57779fc2e14a7406a.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja nå man tænker, på alt det arbejde der er med at klikke på 3 små prikke i højre hjørner af chome, for det efter at skal klikke hele 5-6 gange på +.  Jeg blive så træt, tænker det har krævet 10 gange mere arbejde at oprette denne tråd end de har at zoom ind på 10 pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrsofus69 skrev, for 2 timer siden:

Ja nå man tænker, på alt det arbejde der er med at klikke på 3 små prikke i højre hjørner af chome, for det efter at skal klikke hele 5-6 gange på +.  Jeg blive så træt, tænker det har krævet 10 gange mere arbejde at oprette denne tråd end de har at zoom ind på 10 pige. 

Og jeg bliver så træt af personer, der skriver irrelevant vås om små prikker. Prøv at zoome ind på 10 piger og tag tid på det.
Når man laver en hjemmeside, er der også noget der hedder brugervenlighed, men siden er sikkert lavet af en eller anden "smart" gymnasieelev som synes, det ser fancy ud med frimærkebilleder, og for eksempel heller ikke har hørt om, hvordan man kan bruge linieafstanden til at lette læsningen.

Redigeret af Aben04

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv du og gå ind på mange andre side, og se hvor let det er at "tager" et billed og gemme det, den kan du ikke så nemt her. Jeg er granske overbevist om siden er lavet på denne måde pga sikkerhed - men at tænker så langt kræver nok man er en smart gymnasieelev.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrsofus69 skrev, for 12 timer siden:

Prøv du og gå ind på mange andre side, og se hvor let det er at "tager" et billed og gemme det, den kan du ikke så nemt her. Jeg er granske overbevist om siden er lavet på denne måde pga sikkerhed - men at tænker så langt kræver nok man er en smart gymnasieelev.

Hvis du tænker på faren for at stjæle et billede, så er det ikke særlig svært at trykke Ctrl-+ et par gange og derefter tage en kopi af billedet. Det kan selv en gymnasielev finde ud af, men åbenbart ikke dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrsofus69 skrev, for 1 time siden:

Jeg stopper her, da du ikke forholder dig til det jeg skriver.............

Muligvis, det er lidt svært eftersom du taler i øst og i vest

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aben04 skrev, den 13.4.2021 at 19:29:

Jeg fatter ikke, hvorfor klinikkerne/pigerne bruger formuer på at få taget modelbilleder af pigerne for så at præsentere dem i frimærke-størrelse, hvor man dårligt kan se noget som helst - se fx HER - og hvoraf en stor del ofte ligner hinanden til forveksling. Brug dog lidt kreativitet. Jeg er fodfetishist, men det er uhyre sjældent, at man kan se pigens fødder - bare for at nævne et eksempel.

Helt enig i, at brugerne skal se billeder i en ordenlig størrelse uden at skulle sidde og zoome.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...