Hop til indhold
jenschr

Wendy fra GentlemenHouse - en lille godte!

Recommended Posts

Hej alle

Efter at have fundet dette fantastiske forum, føler jeg nu for at bidrage til fællesskabet. Af frygt for at blive stemplet som interessent i et foretagende, starter jeg med et sted, som de fleste nok allerede kender, eller har stiftet bekendskab med.

Konen er på ferie med veninderne, så jeg kørte en tur i Istedgade, men natten til mandag er der ikke megen sjov og ballade. De sorte prostiturede er ikke lige min kop the, og af princip, fordi jeg er bange for at blive rullet/ afpresset/ tæsket/ smadret, skal jeg ikke med dem op i en mærkelig lejlighed. Jeg vendte næsen mod Rødovre og mod et sted, jeg har besøgt nogle gange før. Sidste gang var en fiasko. Jeg kan ikke huske pigens navn, og hun er ikke længere på deres hjemmeside, men måske, hvis hun kommer igen, vil jeg skrive en kort anmeldelse.

Jeg fik smidt bilen op på fortovet og gik op ad trappen til hoveddøren. Jeg bankede på og blev lukket ind af en kvinde i fuld påklædning - om det var chefen, ved jeg ikke, men jeg fik en kort, venlig påtale på engelsktyskungarsk omhandlende, at jeg næste gange meget gerne måtte bruge dørklokken. Hun grinte lidt bagefter, fordi jeg smilte til hende og sagde 'alrighty then'. Den første pige, som hilste på mig, var Wendy. De andre piger kom også ud fra deres værelser, men der var ikke så meget at rafle om. Hun er en lille(!), petite pige med runde, fixede bryster. De er en smule hårde, men det gør ikke mig noget. Normalt bliver jeg altid lidt skuffet, når jeg ser pigerne i levende live, men ikke med Wendy. Hun er præcis som på billederne.

Jeg valgte en halv time, som kostede 800,-, hvilket jeg synes, er en helt OK pris. Det var inklusiv super fransk og kys - sidstnævnte gør jeg mig dog ikke i. Efter at hun havde været ude og lægge pengene, gik hun ellers i gang. Hun fik hurtigt blowet mig stiv. På med et kondom og så fik jeg en langsom men bestemt ridetur. God øjenkontakt og hun smilte tit. Hun tog fat i kuglerne med en ene hånd og kradsede lidt på min brystkasse med den anden. Hun er god til at lægge sig tæt op ad en og småstønne en i øret, så man i nogle korte øjeblikket ikke føler, at man er på bordel. Og man kan kalde GFE, skal jeg ikke gøre mig klog på, men hun er sat'me god til at fake det! :) Jeg fik hende vendt om, men der gik ikke lang tid, før at jeg var nødt til at slutte. Efterfølgende tørrede hun mig af og tilbød mig en obligatoriske massage, som der ikke var noget at skrive hjem om. Det kunne hun muligvis godt mærke, så hun begyndte i stedet at smårive mig på ryggen og holde mig i hånden, hvilket der var super fedt. Desværre, for mig, blev det ikke til en gang nummer to, da jeg ikke kunne, så jeg stoppede fem minutter før tid og sagde pænt tak.

Nå, nu blev det alligevel en længere roman, men det synes jeg, hun fortjener. Sammenlignet med nogle af de kendte 'danske' steder, er det måske ikke helt i top, hvad angår indretning. Men Wendy gjorde bestemt sit til, at jeg ikke fokuserede på det. Jeg kommer helt sikkert igen og besøger hende!

Flere anmeldelser kommer, når jeg lige får snøvlet mig sammen :)

Over and out.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks for the nice review. But I have just had an opposite experience with Wendy yesterday. This review that I am going to write is my personal view only.

I ordered 30 mins. They had several rooms but the room we used was small, and the linen seemed to be not clean. The linen has a smell of the sweat from many customers using it before, due to hot summer weather.

She is very slim, petite and has silicon breasts which are quite hard and you can obviousely see the scars from the operation of her breasts. She has some hair under her armpit, which I don't like. She smiled, but kisses were very reluctant. She can't speak much English; whaterver I speak to her was not understood, so it made the encounter very boring.

I finished after 15mins and didn't want to have the second penetration. So we had several minutes of lying down and cuddling each other. I caressed her body very gently, but she tried to use her hands to cover her nipples. In addtion, it was still so boring because we could not talk to each other. After about 25 mins, she told me if I wanted to "shower", then I didn't refuse since I thought there was not fun to continue. The towel she gave me had a strange smell; I wondered if they had done the laundry properly or not.

After that, I said thank you to her, hugged her goodbye and left.

In general, it was a very boring experience. I appreciate her service and wish her a good life, but I will not visit Wendy again :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for en 3 uger siden og kan stadig i små glimt ærge mig noget så grusomt, men kørte afsted og havde egentlig besluttet mig for wendy, og da det var hende der åbnede op og de 3 andre der kom og bød sig til ikke imponerede mig , gik jeg med wendy, desværre til et lille rum og ovenikøbet med dårlig seng og ødelagte fjedre i madrassen,under al kritik med deres indtjening at det ikke bliver fixet asap.

Hun smilte og virkede ok. super skuespil i bagklogskabens klare lys, jeg spurgte med fast øjenkontakt : Snakker du engelsk ? yes yes ohh yes med kønne øjne.....fint fint..... jeg gav kr.1000,- for 45 min hun gik ud og jeg klædte mig af så kun de smarte calvin tights var tilbage.....Hun kom ind og virkede mut trist , spurgte 3 gange om hun var ok ? hvad der var galt og om det var mig ? alt var fint.....gu var det ej......kyssene var sådanne nogen mystiske nogen der kun lige ved og næsten er påbegyndt, for at blive afbrudt som man skal til at starte igen ,ok ok. Men sutte pik kunne hun så heller ikke finde ud af, var mere handjob end mundjob så tog hendes finger og viste hvordan jeg håbede hun ville nyde min stive pik imens jeg betragtede hende......det virkede,meget kort..... talte at jeg 14 gange bad hende om at være forsigtig med hånden og det virkede så i en 4-6 sek hvor jeg nød at se hende sutte pik,det bedste jeg havde lært hende,griner. hun er petit og egentlig mager og ufattelig løs i kødet på de små balder,så hun har garanteret aldrig dyrket lidt motion,synd og skam.

Er efterhånden lidt øv grrr og kan godt se i kortene hvor det bærer hen og bliver forvisset om det da hun sidder ovenpå for en ridetur , først ridende og så helt tæt ned til mig,men samtidigt holder hun med en hånd på roden af pikken....arghhh og måden hun begynder at låse på, der ryger en del af min pæne side der og tænker nu er det min tur så jeg får bare lidt af det jeg har betalt for , så får hende op på alle 4 så jeg slipper for flere af disse defekte fjedre, trænger blidt og meget forsigtigt ind i hende og før jeg gør mig yderligere tanker er hånden på igen ? nøjjj hvor er det nederen.... prøver at tænke klart som det er muligt, og kommer frem til at er jeg ikke yderst forsigtig, så vil hun kaste sig forover eller bare rive mig ud hvis muligt imens alskens tanker kommer med hvorfor siger man ja til en pæn fin nydelig kunde og tilkendegiver med smil og blikke , nice rart velkommen og når så pengene er sikkert anbragt så skal det bare overståes ? jeg støder forsigtigt , bare lidt inde og prøver igen at abstrahere for alle negative tanker, arbejder mig frem de næste 4 min og tænker nu kommer det jeg har betalt for, så da jeg er noget så tæt på at malke banditten tager jeg fat om hendes skuldre og nærmest sidder på hendes lænd og puler hende det bedste jeg har lært og hun kan ikke undslippe at jeg nu malker banditten uanset hendes hånd så hun overgiver sig med hovedet ned på sengen og jeg får holdt hende fast og gennemkneppet dybt og noget så grundigt,og det er jeg svært tilfreds med efter sådan en omgang. om jeg kan anbefale ? Nej !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig de yderst skuffede gæster hos Wendy. Jeg har længe haft øje for hende på deres hjemmeside, men ved tidligere besøg har hun ikke været ledig når jeg kom. Hun har et smukt ansigt ja, og hun er absolut petit hvilket jeg godt kan lide, men som nævnt i foregående indlæg så er hun noget "løs" af en så spinkel pige, og jeg vil nærmest sige at hun ingen bagdel har, det er bare lår der fortsætter helt op til ryggen.

 

Nå, nok om det...det kan man jo nok abstrahere fra hvis ydelserne er i orden...men men, som også andre har oplevet så kom der på "magisk vis" en hånd ned og holdt om roden hver eneste gang den stod på sex, uanset stilling, og derved blev der fuldtstændig låst for fri bevægelse og ordenlig dyb penetration. Hun var et klasse eksempel på dårlig maskinesex...øv, for jeg havde virkelig set frem til en god stund sammen med hende :-|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilslutte mig de yderst skuffede gæster hos Wendy. Jeg har længe haft øje for hende på deres hjemmeside, men ved tidligere besøg har hun ikke været ledig når jeg kom. Hun har et smukt ansigt ja, og hun er absolut petit hvilket jeg godt kan lide, men som nævnt i foregående indlæg så er hun noget "løs" af en så spinkel pige, og jeg vil nærmest sige at hun ingen bagdel har, det er bare lår der fortsætter helt op til ryggen.

 

Nå, nok om det...det kan man jo nok abstrahere fra hvis ydelserne er i orden...men men, som også andre har oplevet så kom der på "magisk vis" en hånd ned og holdt om roden hver eneste gang den stod på sex, uanset stilling, og derved blev der fuldtstændig låst for fri bevægelse og ordenlig dyb penetration. Hun var et klasse eksempel på dårlig maskinesex...øv, for jeg havde virkelig set frem til en god stund sammen med hende :-|

 

 

hmmmm, gør mig og andre en stor tjeneste......lav en lille anmeldelse i deres gæste bog og lad kraftigt skinne igennem om du har været tilfreds eller ikke.......jeg har gjort det samme og er sikker på at mange så vil være dig taknemmelig, for godt er det fandeme ikke.....arghhhhh.

 

                                                                                                  Venligst Nicey.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...