Hop til indhold
JJ420

Sexy Sara, nogen erfaringer?

Recommended Posts

JJ420 skrev, for 48 minutter siden:

Rimeligt gode priser,

Du får fandeme heller ikke meget for pengene - hun er kun 140 cm høj... ;-) 

JJ420 skrev, for 49 minutter siden:

Rimeligt gode priser, bare om det for godt til at være sandt 

F. eks. 600 for en time er set før, men det hører til sjældenthederne. Har før besøgt en til den pris og fået en RET god service. (Og nej, det er ikke 100 år side) ;-) 
Så jo, det kan da sagtens være rigtigt.

Lidt flere billeder her hvor hun bl. a. står med en dansk avis. Og samtidig vokset til 160 cm. :-) 

https://annoncelight.dk/showad/316314

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

F. eks. 600 for en time er set før, men det hører til sjældenthederne. 

Tror nu der menes antal gange man må komme indenfor tidsrummet. Tiden er 30 min for 600kr.

Tiden står først i hver sætning, og til slut antal gange man må komme, samt pris. 
For 30, 45 og 60 min er det hhv. 1, 2 og 2 gange man må komme :)

Tilføjelse: Jeg har iøvrigt også haft kigget på hende. Synes trods alt priserne stadig er rimelig overkommelige. Kunne være spændende at høre om der var nogen erfaringer med hende. 

Redigeret af Vnx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der. Man får hvad man betaler for, men lad være at tilkøbe kys - det kan ikke betale sig. Der var ikke meget indlevelse og engagement, så for mig blev det bare noget der hurtigt skulle overstås. Hun var sød at snakke med bagefter og i øvrigt at føre en samtale med.

Det var min oplevelse, og det er ikke en jeg vil genbesøge. Alle kan have gode dage og dårlige dage, jeg har måske bare ramt en af de knap så gode. Måske har andre en anden opfattelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denærlige skrev, for 30 minutter siden:

TheM 

Der står i annoncen at det er inklusiv tungekys?

Linkene fører nu frem til billeder af anden pige under samme overskrift "Sexy Sara" med samme tekst måske lige bortset fra tungekyssene, så jeg kan godt forstå din undren.

Redigeret af John61

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...