Hop til indhold
drmabuse

Betty på Tagensvej, er der nogen der har været der?

Recommended Posts

Hej brødre,

Jeg fik øje på dette, efter min mening, sprøde pigebarn Betty og vil høre om der er nogen der har set hende eller været sammen med hende og hvad jeres oplevelse var. Selvom hun ser sød ud, så virker hun ikke særligt glad, som jeg ser det -hvilket som regel virker afskrækkende på mig da der er mange piger i branchen der ikke er tilstrækkeligt afklarede med deres arbejde og jeg ønsker ikke at påføre nogen mén fordi jeg er liderlig. Omvendt kan billeder jo give et falsk indtryk af hvordan person er og opfører sig, derfor vil jeg sætte pris på at høre hvis nogen skulle have sneget sig forbi og prøvet skønheden, eller gået igen fordi billederne var helt i skoven eller der var noget der ikke virkede som det skulle. På forhånd tak.

Ærbødigst,

Dr Mabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
drmabuse skrev, for 6 minutter siden:

Hej brødre,

Jeg fik øje på dette, efter min mening, sprøde pigebarn Betty og vil høre om der er nogen der har set hende eller været sammen med hende og hvad jeres oplevelse var. Selvom hun ser sød ud, så virker hun ikke særligt glad, som jeg ser det -hvilket som regel virker afskrækkende på mig da der er mange piger i branchen der ikke er tilstrækkeligt afklarede med deres arbejde og jeg ønsker ikke at påføre nogen mén fordi jeg er liderlig. Omvendt kan billeder jo give et falsk indtryk af hvordan person er og opfører sig, derfor vil jeg sætte pris på at høre hvis nogen skulle have sneget sig forbi og prøvet skønheden, eller gået igen fordi billederne var helt i skoven eller der var noget der ikke virkede som det skulle. På forhånd tak.

Ærbødigst,

Dr Mabuse

vil bare gi en melding om at jeg har frekventeret etablissement et par gange og din første indskydelse er desværre rigtig  - triste piger og noget der hælder i retning af "trafficking" osv - find en sund glad trunte istedet :) de findes...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Navnet på vejen, og billederne af afsatsen bag sengen (som spejlet står på) forener sig, og jeg ved deraf hvilken adresse det er, samt hvilke type piger der har huseret der gennem årene.

Absolut ikke et sted jeg ville sætte mine fødder igen, din læsning af pigen er en fuldtræffer - sådan 'ser de alle ud' efter et par uger, nedslidte og triste - jeg kan slet ikke forene mig med at de er der fordi de elsker gesjæften.

Mit råd er at styre i bred bue udenom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 5 minutter siden:

vil bare gi en melding om at jeg har frekventeret etablissement et par gange og din første indskydelse er desværre rigtig  - triste piger og noget der hælder i retning af "trafficking" osv - find en sund glad trunte istedet :) de findes...

Kære Kender,

Tak for hurtigt og reelt svar, det sætter jeg pris på, du lever op til dit navn ;-)  det er i den grad trist at unge piger sætter psyke og helbred over styr på den måde... jeg vil lede videre og finde mig en sund & glad trunte.

ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
drmabuse skrev, for 5 minutter siden:

Kære Kender,

Tak for hurtigt og reelt svar, det sætter jeg pris på, du lever op til dit navn ;-)  det er i den grad trist at unge piger sætter psyke og helbred over styr på den måde... jeg vil lede videre og finde mig en sund & glad trunte.

ærbødigst,

DrMabuse

send også "Argent" et like... han blir sgu så glad :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argent skrev, for 52 minutter siden:

Navnet på vejen, og billederne af afsatsen bag sengen (som spejlet står på) forener sig, og jeg ved deraf hvilken adresse det er, samt hvilke type piger der har huseret der gennem årene.

Absolut ikke et sted jeg ville sætte mine fødder igen, din læsning af pigen er en fuldtræffer - sådan 'ser de alle ud' efter et par uger, nedslidte og triste - jeg kan slet ikke forene mig med at de er der fordi de elsker gesjæften.

Mit råd er at styre i bred bue udenom.

Kære Argent,

Man siger at tale er sølv -og det er i dit tilfælde helt korrekt ;) tak for tippet,  på baggrund af dit og Kenderens indlæg vil jeg holde mig væk og i samme stund opfordre andre til at gøre det samme. Jeg plejer at være glad for at være ret god til at læse personer, også på billeder, i dette tilfælde ville jeg hellere have taget fejl... hav en god aften d'herrer.

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 11 timer siden:

det er i den grad trist at unge piger sætter psyke og helbred over styr på den måde

nogle steder er det ikke et valg nogle andre har truffet for dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 4 timer siden:

nogle steder er det ikke et valg nogle andre har truffet for dem.

Kære Harran,

Helt enig, der er mange variationer i spil, fra dem der gør det af nysgerrighed, er fascinerede af hurtige penge, ønsker anerkendelse over dem der gør det for at betale gæld til dem der i en eller anden grad er blevet presset ud i det. Min kommentar var på ingen måde nedsættende ment overfor pigerne, jeg har ondt af dem der gør det uden skyggen af lyst eller ikke er afklarede omkring deres valg, det håber jeg fremgik af mine kommentarer. Hav en god dag.

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...