Hop til indhold

Recommended Posts

sawo skrev, for 17 timer siden:

Er der nogen herinde der har kendskab til hende her?

https://sugardaters.com/da/profile/ELoNPYwbZd

 

 

Lidt for korhåret for min smag - er ikke fan af at der er mere hår på missen end på hovedet. Og jeg fik ikke lov til at barbere hendes mis, kunne ellers have været lidt frækt. Det klør sgu når pikkemand trænger dybt op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 5 minutter siden:

Lidt for korhåret for min smag - er ikke fan af at der er mere hår på missen end på hovedet. Og jeg fik ikke lov til at barbere hendes mis, kunne ellers have været lidt frækt. Det klør sgu når pikkemand trænger dybt op.

Dvs. du fik mødt hende? Fortæl endelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, 1 time siden:

Lidt for korhåret for min smag - er ikke fan af at der er mere hår på missen end på hovedet. Og jeg fik ikke lov til at barbere hendes mis, kunne ellers have været lidt frækt. Det klør sgu når pikkemand trænger dybt op.

Okay, jeg har ikke selv noget imod lidt busk, men det er jo smag og behag.

Var hun ellers en sød pige?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget sød pige, men med stærke meninger og holdninger, og jeg kan godt lide den der dybe diskussion om politik og filosofi, den lange diskurs om livet og meningen med det hele og den lidt frække piger som gir intellektuel modstand og driller sin daddy - haha, nej vi mødtes, snakkede i 5 min, og så kneppede jeg hende i mit soveværelse. Skal vi ses igen har jeg sagt til hende at den busk skal væk først ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun søger en mand, der har mål og prestige livet... pudsig dansk sætning; mht dusken og behåring: en veloplagt sugarbabe svarede vel: fino, den ordner du med guldkortet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Afklaretmand skrev, for 18 timer siden:

Hun søger en mand, der har mål og prestige livet... pudsig dansk sætning; mht dusken og behåring: en veloplagt sugarbabe svarede vel: fino, den ordner du med guldkortet...

Hehe, ja det var også det jeg havde håbet på hun var frisk på - men på den anden side nu skal du heller ikke give hende gode ideer, det ender sgu med hun vil have ekstra for sex med dusk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TopDaddy skrev, for 21 minutter siden:

Hehe, ja det var også det jeg havde håbet på hun var frisk på - men på den anden side nu skal du heller ikke give hende gode ideer, det ender sgu med hun vil have ekstra for sex med dusk. 

Så hvad er konklusionen? Er hun er et godt knald, og er hun pengene værd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med hende, men så tror jeg hun blokerede mig og slettede sin profil kort før vi skulle mødes. Ærgeligt for ville ellers gerne ha mødt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...