Hop til indhold

Recommended Posts

wow det er amazing service derover det lidt mere dyrt en normalt men du mødes med smukkest thai piger i jylland hun taler dansk-englesk som morsprog

Priser, massage 500kr ( men bedste jeg har haft i langt tid ) en time

Hj extra er 400kr-

b2b en time 1500kr

fuldt service 2000kr.

man kan få alt derover hvis man har lyst til at betale extra for bedste service i vest aalborg.

https://annoncelight.dk/showad/269810

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvad fik dig til at vælge hende, når du i sidste måned var generelt utilfreds med 1500/timen?

Hvad gjorde hende til noget særligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Har prøvet hende en gang. En ok massage men ikke 500 kr. værd og sagde nej tak til hand job 400 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der før.

Så fantastisk er servicen heller ikke, fuld pakke er uden BJ og hun vil heller ikke slikkes. Anal er også no go.

Alt efter humør, så kommer hun selv og masserer ellers får man en ældre thai på 50+ selvom man har booket hende.

Så til prisen synes jeg at der er mange andre steder jeg hellere vil ligge mine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aathai skrev, for 5 timer siden:

Har også været der før.

Så fantastisk er servicen heller ikke, fuld pakke er uden BJ og hun vil heller ikke slikkes. Anal er også no go.

Alt efter humør, så kommer hun selv og masserer ellers får man en ældre thai på 50+ selvom man har booket hende.

Så til prisen synes jeg at der er mange andre steder jeg hellere vil ligge mine penge.

Hvilke andre steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiAAAnonym skrev, 1 time siden:

Hvilke andre steder?

Jeg foretrækker:

Kiki eller Rida hvis det er sex jeg går efter. Rida er dog ikke altid i Aalborg, men mest I Århus.

Ellers synes jeg at jeg får en god massage og godt HJ hos Thaimeup i vestbyen. Ved ikke om de måske har skiftet navn, men stedet ligger i en kælder næsten lige overfor Haraldslund.

 

Det er de 3 steder jeg synes at jeg får "value for money" efter min mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Jeg læser anmeldelsen som om at trådstarter er reklameassistent,  måske tar jeg fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg foretrækker klart massagen i Willemoesgade hos Lisa/thai me up, fremfor somlorm i Peder Skrams gade. De 2 steder ligger max 100 meter fra hinanden. 

I min optik er 500 kr. For massage alt for dyrt for 1 time og massagen er bestemt ikke det værd! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...