Hop til indhold
Pallemand

P klub Flensborg

Recommended Posts

Har netop besøgt mi amor lolita i p-klubben og bemærkede at der var 3 - 4 nystartede flotte slanke piger i klubben, som ikke bliver annonceret på deres hjemmeside endnu, desuden er nina notorius flottere og slankere end på billederne, tattooveringerne er så til gengæld s :D mag og behag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du får et klippekort og bliver klippet for selv en kop kaffe, men du skal under alle omstændigheder forbruge for euro 20,- . Betalte derudover euro 80,- for en 1/2 time - så ialt kr. 750,- incl. 2 x bad og du kan se flere af de flotte piger an og snakke lidt med dem inden du beslutter dig :D - ihvertfald noget enklere end at ture Flensburg rundt, forledt af div. falske, forældede eller retourcerefe fotos.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

Jeg er ikke sikker på at det længere er Kada Love, Eva Delux og deres 3 kolleger der ejer den.

De har vist været fra PARADISE i Stuttgart og kikke på den, og de ekspanderer jo i Tyskland,

særligt i grænseområder op til Italien og Frankrig, så hvorfor ikke overtage en klub ved den danske

grænse - er der nogen der er bekendt med og det er rigtigt :?: Måske de kun har rådgivet dem,

men med den fart de har på så har de måske overtaget. Jeg tror Kada og hendes piger er bedre

til at kneppe end at drive klub :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jern,

Du mener altså at de har "solgt" eller hvad det nu er til den anden (PARADISE) da Kada ikke længere

kører med reklame ?

Øv, jeg har eller prøvet at holde øje med hvornår hun (Kada) er i klubben - henden ville jeg da godt

have prøvet, men jeg vil ikke betale EUR. 3-500,00 ved at booke hende privat i Hamburg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jern,

Du mener altså at de har "solgt" eller hvad det nu er til den anden (PARADISE) da Kada ikke længere

kører med reklame ?

Øv, jeg har eller prøvet at holde øje med hvornår hun (Kada) er i klubben - henden ville jeg da godt

have prøvet, men jeg vil ikke betale EUR. 3-500,00 ved at booke hende privat i Hamburg.

Aner det ikke - kun at der stod en ung gut udenfor med en varmepistol - måske var det bare benzinslugeren hun ville af med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I mine øjne var p club nu også ret ringe. Høje priser og lidt for tilbageholdende piger..... Ingen mænd, så på ingen måde nogen stemning. Så nye ejere vil være velkommen, måske klubben kunne skifte gear :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...