Pallemand 43 Skrevet 30. Juni, 2013 Hej, er der nogen der har besøgt eller ved noget Om P klub i Flensborg?? Hører gerne lidt om klubben, pigerne og priser På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 30. Juni, 2013 Hej, er der nogen der har besøgt eller ved noget Om P klub i Flensborg?? Hører gerne lidt om klubben, pigerne og priser På forhånd tak Søg omtaler under Flensburg eller Grenz-Club mv. f.eks her: viewtopic.php?f=49&t=6725 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 10. Juli, 2013 Har netop besøgt mi amor lolita i p-klubben og bemærkede at der var 3 - 4 nystartede flotte slanke piger i klubben, som ikke bliver annonceret på deres hjemmeside endnu, desuden er nina notorius flottere og slankere end på billederne, tattooveringerne er så til gengæld s mag og behag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Juli, 2013 er pigernes priser stadige de samme samt "gratis entre" ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 11. Juli, 2013 Du får et klippekort og bliver klippet for selv en kop kaffe, men du skal under alle omstændigheder forbruge for euro 20,- . Betalte derudover euro 80,- for en 1/2 time - så ialt kr. 750,- incl. 2 x bad og du kan se flere af de flotte piger an og snakke lidt med dem inden du beslutter dig - ihvertfald noget enklere end at ture Flensburg rundt, forledt af div. falske, forældede eller retourcerefe fotos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GirlLover 9 Skrevet 12. Juli, 2013 Hej, Jeg er ikke sikker på at det længere er Kada Love, Eva Delux og deres 3 kolleger der ejer den. De har vist været fra PARADISE i Stuttgart og kikke på den, og de ekspanderer jo i Tyskland, særligt i grænseområder op til Italien og Frankrig, så hvorfor ikke overtage en klub ved den danske grænse - er der nogen der er bekendt med og det er rigtigt Måske de kun har rådgivet dem, men med den fart de har på så har de måske overtaget. Jeg tror Kada og hendes piger er bedre til at kneppe end at drive klub :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 13. Juli, 2013 Kadas hummer holdt udenfor og fik fjernet reklamefolien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GirlLover 9 Skrevet 13. Juli, 2013 Hej Jern, Du mener altså at de har "solgt" eller hvad det nu er til den anden (PARADISE) da Kada ikke længere kører med reklame ? Øv, jeg har eller prøvet at holde øje med hvornår hun (Kada) er i klubben - henden ville jeg da godt have prøvet, men jeg vil ikke betale EUR. 3-500,00 ved at booke hende privat i Hamburg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 13. Juli, 2013 Hej Jern, Du mener altså at de har "solgt" eller hvad det nu er til den anden (PARADISE) da Kada ikke længere kører med reklame ? Øv, jeg har eller prøvet at holde øje med hvornår hun (Kada) er i klubben - henden ville jeg da godt have prøvet, men jeg vil ikke betale EUR. 3-500,00 ved at booke hende privat i Hamburg. Aner det ikke - kun at der stod en ung gut udenfor med en varmepistol - måske var det bare benzinslugeren hun ville af med :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2013 I mine øjne var p club nu også ret ringe. Høje priser og lidt for tilbageholdende piger..... Ingen mænd, så på ingen måde nogen stemning. Så nye ejere vil være velkommen, måske klubben kunne skifte gear :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg