Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi og bare glem det. Ikke pengene værd! Jeg er næsten 100% sikker på det ikke hende på billederne og hun lever ikke op til løftet om squirt. Selvom ydelsen ikke fejler noget var det stadig en skuffende fornemmelse jeg forlod stedet med. Desværre

Redigeret af Guldkalven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guldkalven skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har været forbi og bare glem det. Ikke pengene værd! Jeg er næsten 100% sikker på det ikke hende på billederne og hun lever ikke op til løftet om squirt. Selvom ydelsen ikke fejler noget var det stadig en skuffende fornemmelse jeg forlod stedet med. Desværre

Tak, sætter jeg stor pris på... må finde en anden :)

Nogen du kan anbefale ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 1 minut siden:

Tak, sætter jeg stor pris på... må finde en anden :)

Nogen du kan anbefale ??

Det kommer lidt an på hvad du søger? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guldkalven skrev, Lige nu:

Det kommer lidt an på hvad du søger? ;)

En thai der er frisk og udgiver god service... kravene er egentligt ikke stører end hun godt må være thai 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der ligger er sted i Rødovre som gerne har 3-4 piger ad gangen, jeg har besøgt stedet nogle gange fordi det er nemt og bekvemt at komme dertil. Jeg synes generelt at de leverer en god service der og overholder aftalerne de gange jeg har været der. Det ligger ikke så langt fra McDonalds i det store lyskryds. Nærmere vil jeg ikke komme det af respekt for stedet :-) Håber det kan bruges. Ellers er der bunkevis af positive anmeldelser fra Tina Thai i Sydhavnen, men jeg har ingen erfaringer selv derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guldkalven skrev, for 5 minutter siden:

Der ligger er sted i Rødovre som gerne har 3-4 piger ad gangen, jeg har besøgt stedet nogle gange fordi det er nemt og bekvemt at komme dertil. Jeg synes generelt at de leverer en god service der og overholder aftalerne de gange jeg har været der. Det ligger ikke så langt fra McDonalds i det store lyskryds. Nærmere vil jeg ikke komme det af respekt for stedet :-) Håber det kan bruges. Ellers er der bunkevis af positive anmeldelser fra Tina Thai i Sydhavnen, men jeg har ingen erfaringer selv derfra.

Tænker det ligger lidt langt fra fyn :D

 

Big3lover skrev, for 1 minut siden:

Og hvis vi skal holde os til Fyn/Odense som tråden omhandler, så kunne det her være en mulighed:  https://orchidthaiwellness.dk/

Spørg efter Beer, hun er fræk og yder god service.

Mange tak... må jeg lige prøve at kigge på :)

Redigeret af TheDude69

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, Lige nu:

Tænker det ligger lidt langt fra fyn :D

 

Mange tak... må jeg lige prøve at kigge på :)

Der ligger anmeldelser under samme navn under Thai/Fyn....

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 3 minutter siden:

Tænker det ligger lidt langt fra fyn :D

Godt ord igen, der sov jeg lige i timen. Beklager, jeg besøgt hende i Roskilde, så det var den lokation jeg havde in mente. Sorry! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guldkalven skrev, for 2 minutter siden:

Godt ord igen, der sov jeg lige i timen. Beklager, jeg besøgt hende i Roskilde, så det var den lokation jeg havde in mente. Sorry! :)

Men tak alligevel for det KBH'ske indspark. Man kommer vel til staden i ny og næ ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 10 minutter siden:

Men tak alligevel for det KBH'ske indspark. Man kommer vel til staden i ny og næ ;)

Velbekomme, selvom det ikke var brugbart i denne sammenhæng :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Og hvis vi skal holde os til Fyn/Odense som tråden omhandler, så kunne det her være en mulighed:  https://orchidthaiwellness.dk/

Spørg efter Beer, hun er fræk og yder god service.

Der står ellers på deres hjemmeside, at de ikke yder seksuelle ydelser. Men det er måske "falsk" reklame ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Guldkalven skrev, for 1 time siden:

Jeg har været forbi og bare glem det. Ikke pengene værd! Jeg er næsten 100% sikker på det ikke hende på billederne og hun lever ikke op til løftet om squirt. Selvom ydelsen ikke fejler noget var det stadig en skuffende fornemmelse jeg forlod stedet med. Desværre

Undskyld spørgsmålet men hvis ydelsen ikke fejler noget hvorfor var du så skuffet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 5 minutter siden:

Undskyld spørgsmålet men hvis ydelsen ikke fejler noget hvorfor var du så skuffet?

Fordi forventningen var noget andet. Jeg valgte på baggrund at hun annoncerer med squirt, og da kontakten var igang var det både med vand-emoji og det hele, men da det kom til stykket forstod hun pludselig ikke hvad jeg mente osv. Den klassiske “se hvad jeg har”, nå snydt igen. Og det er lidt svært at forlange pengene retur når dansen er igang :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Guldkalven skrev, for 35 minutter siden:

Fordi forventningen var noget andet. Jeg valgte på baggrund at hun annoncerer med squirt, og da kontakten var igang var det både med vand-emoji og det hele, men da det kom til stykket forstod hun pludselig ikke hvad jeg mente osv. Den klassiske “se hvad jeg har”, nå snydt igen. Og det er lidt svært at forlange pengene retur når dansen er igang :wacko:

Det er en gentagelse af da hun var i Roskilde .................................

Del dette indlæg


Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 2 timer siden:

Der står ellers på deres hjemmeside, at de ikke yder seksuelle ydelser. Men det er måske "falsk" reklame ? :-)

Yes det er "falsk" reklame. Der kan ske lidt mere i kælderen hvis man spørger pænt ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guldkalven skrev, for 2 timer siden:

Fordi forventningen var noget andet. Jeg valgte på baggrund at hun annoncerer med squirt, og da kontakten var igang var det både med vand-emoji og det hele, men da det kom til stykket forstod hun pludselig ikke hvad jeg mente osv. Den klassiske “se hvad jeg har”, nå snydt igen. Og det er lidt svært at forlange pengene retur når dansen er igang :wacko:

Nu er det vel også mandens opgave at få hende til at sprøjte, kemi/teknik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop besøgt hende. Supermassage og meget lækker fuld pakke.
Pigen er supersød og har orale evner til 12 med pil op ad.

Dog et klassisk eksempel på en lidt for energisk bagmand der melder den op i annoncen uden at informere staklen der skal udføre jobbet. Lad det ikke gå ud over hende...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strand skrev, for 32 minutter siden:

Hej 

jeg har lige bestilt tid hos Mila Thai hun er sød at skrive er hun ikke det hun skriver ???

Hun er såmænd sød nok og pjatter lidt - massagen var hård men fin - selvom hun formået og massere med og olie og svare sms samtidig. :-( 

den frække del var så som så - der findes bedre alternativer selv på Fyn - 

så middel jeg kommer ik igen - fræk på tlf er hun. 
måske kemien ikke var super 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, den 13.4.2021 at 18:01:

Nu er det vel også mandens opgave at få hende til at sprøjte, kemi/teknik

Helt enig, men når man bringer emnet på banen og hun pludselig ikke forstår hvad man siger og ligner et stort spørgsmålstegn så er der nok ugler i mosen. Og faktum er så bare her at ydelserne ikke holder stik med annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...