Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Jenny her til formiddag.

Jeg var egentlig blevet advaret imod hende, men tog chancen alligevel (jaja, liderligheden tog over).

Jeg ankom, og en meget petit kvinde tog  imod mig i døren. Hun er ganske køn (og lav :D).

Vi havde aftalt fuld pakke til 1000 for 30 minutter. Hun smuttede ud for at "clean pussy" som hun sagde - altid dejligt når hun også vil gøre det behageligt for mig. Jeg havde selv været i bad, og var nybarberet og duftede godt (som altid en subjektiv vurdering).

Hun kommer tilbage, og sætter sig på knæ foran mig og begynder at give mig et blow au natural. Dejligt at se en petite pige med ens pik i munden. Hun tager den ikke dybt, men hun giver god opmærksomhed. Efter et dejligt blow "smider" hun mig tilbage på briksen, monterer et kondom og hopper op. Hun er dejlig stram. Efter et stykke tid tager vi den i missionær, mens hun onanerer sig selv - det lader til hun nyder det. Efter et stykke tid, siger hun, at hun ikke så godt kan lide kondomer og foreslår vi tager det af - liderligheden har taget over, så jeg siger ja, og vi får lidt tid uden. Det hele slutter med en sidste suttetur, og aflsutning i munden.

 

Selvom jeg var blevet advaret mod hende, var det en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, den 13.4.2021 at 12:24:

Selvom jeg var blevet advaret mod hende, var det en god oplevelse

Endnu engang et "bevis" på at det er vigtigt at følge mavefornemmelsen - kemien betyder bare meget i dette game :) 
Godt du gjorde det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforsex skrev, den 17.4.2021 at 02:34:

Hvordan var brysterne, fik du kysset dem?

 

Der står hun er 29, så en alder i midten af 30'erne er nok ikke forkert, og så er kroppen jo også derefter - men de sidder pænt. Hun er yderst berørings- og kyssevenlig, så jo, de måtte gerne kysses :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...