MrPilot 141 Skrevet 13. April, 2021 Jeg besøgte Jenny her til formiddag. Jeg var egentlig blevet advaret imod hende, men tog chancen alligevel (jaja, liderligheden tog over). Jeg ankom, og en meget petit kvinde tog imod mig i døren. Hun er ganske køn (og lav ). Vi havde aftalt fuld pakke til 1000 for 30 minutter. Hun smuttede ud for at "clean pussy" som hun sagde - altid dejligt når hun også vil gøre det behageligt for mig. Jeg havde selv været i bad, og var nybarberet og duftede godt (som altid en subjektiv vurdering). Hun kommer tilbage, og sætter sig på knæ foran mig og begynder at give mig et blow au natural. Dejligt at se en petite pige med ens pik i munden. Hun tager den ikke dybt, men hun giver god opmærksomhed. Efter et dejligt blow "smider" hun mig tilbage på briksen, monterer et kondom og hopper op. Hun er dejlig stram. Efter et stykke tid tager vi den i missionær, mens hun onanerer sig selv - det lader til hun nyder det. Efter et stykke tid, siger hun, at hun ikke så godt kan lide kondomer og foreslår vi tager det af - liderligheden har taget over, så jeg siger ja, og vi får lidt tid uden. Det hele slutter med en sidste suttetur, og aflsutning i munden. Selvom jeg var blevet advaret mod hende, var det en god oplevelse 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 13. April, 2021 Tak for en glimrende anmeldelse, og tillykke med din gode oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gladforsex 32 Skrevet 17. April, 2021 Hvordan var brysterne, fik du kysset dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 17. April, 2021 MrPilot skrev, den 13.4.2021 at 12:24: Selvom jeg var blevet advaret mod hende, var det en god oplevelse Endnu engang et "bevis" på at det er vigtigt at følge mavefornemmelsen - kemien betyder bare meget i dette game Godt du gjorde det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 141 Skrevet 18. April, 2021 Gladforsex skrev, den 17.4.2021 at 02:34: Hvordan var brysterne, fik du kysset dem? Der står hun er 29, så en alder i midten af 30'erne er nok ikke forkert, og så er kroppen jo også derefter - men de sidder pænt. Hun er yderst berørings- og kyssevenlig, så jo, de måtte gerne kysses :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg