Analelsker 136 Skrevet 14. April, 2021 Har altid haft en ønske om at være sammen den Nemtøs. I min verden var hun, så fræk og jeg har haft en del frække fantasier om hende. Ærgeligt at afstandene, var så store. Ellers ville jeg ha gjort, hvad der skulle til for at mødes med hende. Jeg ønsker hende alt godt og god vind. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 14. April, 2021 Mening, holdning, udtryk, væremåde osv uanset hvad, så er hun allerede savnet af mig. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
kevin 63 Skrevet 17. April, 2021 Jeg kan se Trine Bigboobs er startet op igen i Jylland,med en enkel gæsteoptræden i København. https://annoncelight.dk/showad/290212 Højde og drøjde passer meget godt og hvis man trækker 10 år fra Nemtøs alder er den også nogenlunde i vinkel. Jeg har aldrig mødt nogle af dem men der er måske andre der har erfaringer? Kevin Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 17. April, 2021 kevin skrev, for 2 timer siden: Jeg kan se Trine Bigboobs er startet op igen i Jylland,med en enkel gæsteoptræden i København. https://annoncelight.dk/showad/290212 Højde og drøjde passer meget godt og hvis man trækker 10 år fra Nemtøs alder er den også nogenlunde i vinkel. Jeg har aldrig mødt nogle af dem men der er måske andre der har erfaringer? Kevin Nu er nemtøsen nemtøsen og ikke Trine. Måske du skulle oprette din egen tråd om Trine. 5 1 Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 97 Skrevet 18. April, 2021 Meget ærgeligt , har i den grad nydt hendes mange dejlige billeder mm og mange indlæg held og lykke , hun er allerede savnet en meget fræk og lækker kvinde god sommer derude alle sammen 3 Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 18. April, 2021 Ja der er ingen tvivl om at hun vil blive savnet af mange, for hun bidrog en del til diskussionerne her inde og var en kvinde med sine meningers mod. Selv har jeg mødt hende en enkelt gang og havde håbet på endnu en mulighed. Men sådan skulle det åbenbart ikke være lige nu. Lad os håbe at hun bare har brug for en pause her fra, og at hun vender tilbage på et tidspunkt. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
PTH 16 Skrevet 19. April, 2021 Frodige Ida skrev, den 13.4.2021 at 17:05: Jeg er sikker på hun har sine grunde for at lukke og slukke og tror ærligt talt ikke det har noget med EG at gøre. Der findes nemmeligt også et live udenfor sitet, til dem der ikke har opdaget det endnu. Ønsker hende alt det bedste. Betyder det også hun har droppet den 27 april med dig Ida ? Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 19. April, 2021 PTH skrev, for 4 timer siden: Betyder det også hun har droppet den 27 april med dig Ida ? Ja desværre. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 19. April, 2021 Jeg håber ikke det er noget alvorligt med hende, selvom jeg har bange anelser, ved hun var meget på EG og det betød meget for hende, så undrer mig bare at hun lige pludselig tar så brat en beslutning og sletter sin profil . Nemtøs hvis du læser med, hva jeg tro du gør, så sender jeg dig hjerte varme tanker og dig det aller aller bedste uanset hvad din grund var. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 24. April, 2021 (edited) Kommer ikke til at savne nemtøs overhovedet. mange af hendes indlæg var unødig provokerende og hendes evne til at skabe splid mellem brugerne af EG vil jeg ikke savne Redigeret 24. April, 2021 af Hobrofyr Stavefejl Del dette indlæg Link til indlæg
Boots 105 Skrevet 25. April, 2021 Øv ....Nemtøs vil blive savnet....ihverfald af mig. Der kom mange spændende skriv og frække billeder fra hendes hånd. Havde i den grad håbet på at få et besøg i stand, men det må jo så desværre blive ved tanken. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
den stiveste 114 Skrevet 25. April, 2021 Hobrofyr skrev, for 15 timer siden: Kommer ikke til at savne nemtøs overhovedet. mange af hendes indlæg var unødig provokerende og hendes evne til at skabe splid mellem brugerne af EG vil jeg ikke savne Jeg kan ikke være mere enig. Savner ikke den fnidder fnadder som der var i flere tråde mellem hende og nogle få andre lyserøde herinde. Det skal så siges at det ikke kun var Nemtøs som skabte spliden 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 26. April, 2021 Hobrofyr skrev, den 25.4.2021 at 00:02: Kommer ikke til at savne nemtøs overhovedet. mange af hendes indlæg var unødig provokerende og hendes evne til at skabe splid mellem brugerne af EG vil jeg ikke savne den stiveste skrev, for 14 timer siden: Jeg kan ikke være mere enig. Savner ikke den fnidder fnadder som der var i flere tråde mellem hende og nogle få andre lyserøde herinde. Det skal så siges at det ikke kun var Nemtøs som skabte spliden Når den dag kommer hvor i trækker jer fra EG må i lige huske at melde jeres afsked, bare så folk er obs på at i eksisterede herinde. Ikke alle gør lige stort et indtryk på godt og ondt. Det har hun så opnået. Stærke kvinder med holdninger og meninger er efterhånden ved at være en mangelvare herinde. Men dejligt at se at flertallet ikke er enig med jer to. 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 26. April, 2021 2 kommentarer som bliver mine sidste i denne tråd : 1) 56 har kommenteret denne tråd. 60 % er positive overfor hende omend et par enkelte er tvetydige så er vi nogle stykker er har den modsatte opfattelse Ud af EG samlede antal brugere har 0,071 % læst tråden hvilket ikke tyder på overvældende interesse i hendes favør. 2) en af hendes sidste tråde omhandlede ønske om mere rummelighed på EG det gælder åbenbart kun for hende Hun må gerne sige hvad hun vil om andre men vi må ikke sige om hende hvad vi mener det kaldes dobbeltmoral eller hykleri Jeg kan ikke acceptere mennesker der ikke tåler kritik 1 el 2 gange har hun fået advarsel el karantæne for personangreb el anden adfærd EG udmærkede moderatorer ikke finder ligger indenfor rammerne af EG @stabilizer skriver selv at der har været lidt ballade med hende gemmen tiderne hun efterlyste på et tidspunkt input til leg med sin “herre” hun har været så længe i det her game at hun ikke behøver input hun ved hvad hun tænder på og behøver ikke andres hjælp til det Andre har også påpeget hendes store behov for opmærksomhed og det koster brændte fingre en gang imellem god dag derude //hobrofyr Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. April, 2021 @Hobrofyr Er det ikke bare lidt for let at kritisere en person som ikke er her til at tage genmæle? Og derudover lidt formålsløst? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: Er det ikke bare lidt for let at kritisere en person som ikke er her til at tage genmæle? Og derudover lidt formålsløst? Det er formålsløst at oprette denne type tråde, i det hele taget Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 26. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: @Hobrofyr Er det ikke bare lidt for let at kritisere en person som ikke er her til at tage genmæle? Og derudover lidt formålsløst? Hun tog til genmæle på en mail til mig igår. Så hun har ytret sig ! Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. April, 2021 Hobrofyr skrev, for 7 minutter siden: Hun tog til genmæle på en mail til mig igår. Så hun har ytret sig ! Ja okay. Men så var der jo også en platform for diskussion mellem jer to der. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden: Det er formålsløst at oprette denne type tråde, i det hele taget Enig Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hobrofyr Skrevet 26. April, 2021 Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden: Det er formålsløst at oprette denne type tråde, i det hele taget Netop der er for meget fnidder til at det bliver godt. Der vil altid være for og imod. Jeg er helt enig med dig. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 26. April, 2021 Ja, jeg kan ikke lade være, men det var så yderlig, 2 kommentar, efter du @Hobrofyr havde skrevet at du ikke ville sige mere i denne tråd. hvis det glæder dig så kan jeg sige at du ikke er den eneste som skriver efter at have sagt at han/hun ikke vil skrive mere i en tråd. dit største problem nu er om du skal kommenter mere i tråden, på min kommentar, eller forbigå det i stilhed, for ikke at skrive yderlig. Prøv at forbigå det, det er måske en øvelse som der er flere som skulle prøve engang imellem, mig selv incl, og måske også skulle have gjordt her. Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 26. April, 2021 Hobrofyr skrev, for 2 timer siden: 2 kommentarer som bliver mine sidste i denne tråd : 1) 56 har kommenteret denne tråd. 60 % er positive overfor hende omend et par enkelte er tvetydige så er vi nogle stykker er har den modsatte opfattelse Ud af EG samlede antal brugere har 0,071 % læst tråden hvilket ikke tyder på overvældende interesse i hendes favør. 2) en af hendes sidste tråde omhandlede ønske om mere rummelighed på EG det gælder åbenbart kun for hende Hun må gerne sige hvad hun vil om andre men vi må ikke sige om hende hvad vi mener det kaldes dobbeltmoral eller hykleri Jeg kan ikke acceptere mennesker der ikke tåler kritik 1 el 2 gange har hun fået advarsel el karantæne for personangreb el anden adfærd EG udmærkede moderatorer ikke finder ligger indenfor rammerne af EG @stabilizer skriver selv at der har været lidt ballade med hende gemmen tiderne hun efterlyste på et tidspunkt input til leg med sin “herre” hun har været så længe i det her game at hun ikke behøver input hun ved hvad hun tænder på og behøver ikke andres hjælp til det Andre har også påpeget hendes store behov for opmærksomhed og det koster brændte fingre en gang imellem god dag derude //hobrofyr Du virker extremt obsessed af Nemtøs, sådan på en lidt klam stalker måde, med % udregning osv. Selv det med at det var din sidste kommentar kunne du ikke holde. 1 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 26. April, 2021 @Grydeskeen I stede for at ham @Hobrofyrkommentere mere i tråden, er han så begyndt at sende nogle underlige PB 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 26. April, 2021 (edited) AalborgLook skrev, for 35 minutter siden: @Grydeskeen I stede for at ham @Hobrofyrkommentere mere i tråden, er han så begyndt at sende nogle underlige PB Øv, jeg er ikke en så vigtig person at jeg kommer på privat beskeder med ham. men et stort applaus til ham for ikke at kommenter mere, men lad os se hvorlang tid der går før han bliver mør og kommer igen. ps: et lille “undskyld” til hobrofyr, for at drille ham, det er ikke ondt ment. Redigeret 26. April, 2021 af Grydeskeen Yderlig kommentar Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 26. April, 2021 Kan der “koges mere suppe” på at nemtøs har “stemplet ud” Bødlen Del dette indlæg Link til indlæg