Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Har har netop besøgt Nina i dag... 
Link her :  https://annoncelight.dk/showad/316466

Jeg sendte hende en sms, og lavede en aftale
De priser jeg blev oplyst på SMS var :
Massage Tantra + B2B med håndjob 30 minutter : 600 kr
Massage + B2b og sex 30 minutter : 800 kr
Massage + B2b og sex 50 minutter : 1000 kr
Massage 1 time : 500 kr
Kun sex 20 minutter 600kr
Massage tantra og håndjob 1 time : 600 kr. 

Ingen kys, anal eller superfransk.

Stedet er meget centralt i Brønderslev. Næsten bogstaveligt talt en spytklat fra banegården...
Gammel og slidt bygning. Men indvendig virkede det rent.

Blev mødt i døren af en Køn Thai-kvinde (syntes jeg). Umiddelbart skyder jeg hende til et sted i 30'erne.  Flot krop. Sødt smil.
Man kom ind i et lidt mørkt rum, med en stor seng, og vi fik ordnet betalingen.
Hun bød på Cola eller vand, og jeg fik en kold dåsecola.
Jeg fik smidt tøjet, og det samme gjorde hun, og jeg blev placeret på maven på sengen.

Hun var glatbarberet, flot krop. Store naturlige (tror jeg) Bryster.

Massagen var ok.  Ikke den bedste jeg har fået, men bestemt heller ikke den dårligste.
Hun gjorde meget ud af at læne sig ind over en, så hendes bryster gned en på ryggen / i nakken, hen over øret... Meget pirrende.
Efter ryg, ben og arme var ordnet, kom jeg om på ryggen og ligge, og hun placerede sig nu mellem benene af en, og masserede forsiden lidt. Men der gik ikke mange minutter, før hun kom til sagen...

Håndjobbet var ok... Og hun kørte altid brysterne rundt omkring på pikken, samtidig med hun spillede den af. Og efter lidt tid klemte hun brysterne rundt om pikken, og begyndte så at bevæge sig op og ned...   Der var bestemt ingen klager herfra. ;) 

Efter endt handling, var der mulighed for at tage et bad. Og da jeg var færdig og stod og tørrede mig, kom hun ind, og sprang ind under bruseren...

Da hun var færdig med badet, var jeg kommet i tøjet igen. Og hun kom ud iført badekåbe, og viste mig ud. 


Alt i alt en god oplevelse. Og fornuftigt prisniveau...   Det kan være jeg skal prøve noget andet fra menukortet næste gang. :)




 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonderoeven skrev, den 12.4.2021 at 16:44:

Hej

Har har netop besøgt Nina i dag... 
Link her :  https://annoncelight.dk/showad/316466

Jeg sendte hende en sms, og lavede en aftale
De priser jeg blev oplyst på SMS var :
Massage Tantra + B2B med håndjob 30 minutter : 600 kr
Massage + B2b og sex 30 minutter : 800 kr
Massage + B2b og sex 50 minutter : 1000 kr
Massage 1 time : 500 kr
Kun sex 20 minutter 600kr
Massage tantra og håndjob 1 time : 600 kr. 

Ingen kys, anal eller superfransk.

Stedet er meget centralt i Brønderslev. Næsten bogstaveligt talt en spytklat fra banegården...
Gammel og slidt bygning. Men indvendig virkede det rent.

Blev mødt i døren af en Køn Thai-kvinde (syntes jeg). Umiddelbart skyder jeg hende til et sted i 30'erne.  Flot krop. Sødt smil.
Man kom ind i et lidt mørkt rum, med en stor seng, og vi fik ordnet betalingen.
Hun bød på Cola eller vand, og jeg fik en kold dåsecola.
Jeg fik smidt tøjet, og det samme gjorde hun, og jeg blev placeret på maven på sengen.

Hun var glatbarberet, flot krop. Store naturlige (tror jeg) Bryster.

Massagen var ok.  Ikke den bedste jeg har fået, men bestemt heller ikke den dårligste.
Hun gjorde meget ud af at læne sig ind over en, så hendes bryster gned en på ryggen / i nakken, hen over øret... Meget pirrende.
Efter ryg, ben og arme var ordnet, kom jeg om på ryggen og ligge, og hun placerede sig nu mellem benene af en, og masserede forsiden lidt. Men der gik ikke mange minutter, før hun kom til sagen...

Håndjobbet var ok... Og hun kørte altid brysterne rundt omkring på pikken, samtidig med hun spillede den af. Og efter lidt tid klemte hun brysterne rundt om pikken, og begyndte så at bevæge sig op og ned...   Der var bestemt ingen klager herfra. ;) 

Efter endt handling, var der mulighed for at tage et bad. Og da jeg var færdig og stod og tørrede mig, kom hun ind, og sprang ind under bruseren...

Da hun var færdig med badet, var jeg kommet i tøjet igen. Og hun kom ud iført badekåbe, og viste mig ud. 


Alt i alt en god oplevelse. Og fornuftigt prisniveau...   Det kan være jeg skal prøve noget andet fra menukortet næste gang. :)




 

Det lyder meget godt. Overvejer et smut forbi en af dagene.

Hvordan er muligheder for parkering? Kan ikke huske hvor længe man kan holde ved banegården.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiAAAnonym skrev, 1 time siden:

Det lyder meget godt. Overvejer et smut forbi en af dagene.

Hvordan er muligheder for parkering? Kan ikke huske hvor længe man kan holde ved banegården.

 

 

 

Pas... Der er p-pladser ved banegården, og bag ved spar nord. Men jeg er ikke klar over hvor længe man må holde nogen af stederne...   

alternativt kan man evt. parkere i stokbrogade. Det er meget få minutters gang fra stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 25 minutter siden:

Hej. Er det stadig i Brønderslev?

 

Det er det lige nu... De sidste par uger har hun været et andet sted..  Så hun er lidt rundt omkring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...