Hop til indhold
Nielsen Tonajt

Singburi Thai Wellness, Nørregade 21, 4100 Ringsted

Recommended Posts

Sidste uges andet massagebesøg var hos Singburi Thai Wellness, Nørregade 21, 4100 Ringsted singburi-wellness.dk
Stedet er nyt for mig.

Jeg blev taget under god behandling af Linda - som vist også er ejeren. Hun snakker fint Dansk.
Massagen var lidt for meget til den bløde side - men hun påstod hun kan gøre det bedre når hun lærer mig bedre at kende - hvilket lyder rimeligt. Hendes måde at massere på viste at hun ved hvad hun laver.
Desværre var der ingen pirring/leg undervejs i massagen.
Der kom dog et tilbud om enten HJ eller BJ til sidst. Her gik jeg efter HJ, der blev udført meget stille og roligt - som jeg kan lide det. 
Der var ikke tilbud om at hun skulle være med i legen .

Stedet skal besøges igen - jeg tror hun er værd at give chancen for at optimere massagen :) 

Venligst
NT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi Singburi over flere omgange, hun har vist været der siden Oktober sidste år. :)

Hun havde sidste år en til at assistere sig med massage, men lige nu er det kun ejeren der er der.

Hendes massage plejer ikke at fejle noget, jeg har været der mere end et par gange nu, og jeg føler normalt at hun plejer at komme i dybden - hun tager specielt godt fat om fødder og ben på mig eksempelvis. ;) Så det kan meget vel ske at hun lige skal bruge lidt på at pejle sig ind på den enkelte kundes behov for massage. :P

Jeg vil give dig ret i at der er meget minimal pirring undervejs, dog er der normalt masser af small-talk.

Hun tilbyder kun HJ og BJ - og BJ er desværre med kondom.

Sidst jeg var der, fortalte hun mig at der skulle komme en "ung pige" i Maj, så det er værd at have med i huskeren (har jeg tænkt mig personligt at huske på i hvert fald).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik jeg så også prøvet den nye pige :)
Dejlig måde at starte en forlænget weekend på ;)

Navnet fik jeg ikke. 
Jeg gætter på hun er er midt i 30erne - lidt småbuttet. Snakker ikke Dansk men godt engelsk. Hun havde mundbind på under hele turen.

Det var en ok massage - dog lidt for meget til den bløde side. 
Massere af smalltalk og godt stemning.
Der var nogle mere eller mindre tilfældige berøringer undervejs - så stemningen var i top da der var ca. 15 min tilbage.
Hun startede med at spørge ind til om jeg ønskede et HJ, hvilket jeg takkede ja tak til (200).
Hun stillede sig sådan at bagdelen var inden for rækkevidde og efter lidt gramseri tilbød hun at tage tøjet af (300), hvilket jeg takkede nej til. Hun fortalte at hun  også tilbyder FP (prisen fik jeg ikke), men jeg var for tæt på klimaks til at tage imod dette. Ingen surhed, hun fortsatte med et dejligt langtrukket HJ.

Der var lidt tid tilbage, så hun gav noget hovedmassage indtil al tiden (plus lidt mere) var gået.
Nok var jeg blevet vasket med en klud inden jeg skulle vende mig samt da hun var helt færdig og alligevel blev jeg også tilbudt et bad - som jeg også takkede nej til,

Hun skal klart prøves igen - hvor jeg tager hele pakke :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, den 13.5.2021 at 09:39:

Nu fik jeg så også prøvet den nye pige :)

Det var en ok massage - dog lidt for meget til den bløde side. 

Halløj,
Jeg havde samme oplevelse af hende da jeg var nede forbi Singburi første gang med den nye, men anden gang bad jeg specifikt om at den gerne måtte være hård - altså massagen - og så leverede hun også.

Tror måske bare at mange massører starter ud med en medium variant i wellness stil med mindre man specifikt beder om andet. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi og besøge en der hed Yaya eller noget i den stil (det hedder mange thailandske piger tilsyneladende). En spinkel yngre dame, som egentligt var meget god både til massage og det frække, herunder superfransk. 

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 14 minutter siden:

Hvordan er hendes ansigtsmassage?;)

Uha fik lidt af den hvor jeg lå i hendes skød. Udemærket tror jeg nok, hun fik mig til at fokusere mere på sexen B). Men altså hun kan godt tage fat, uden at det på nogen måde er den bedste massage jeg har fået

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...