Hop til indhold
Big3lover

Ny Black lady i Odense C

Recommended Posts

Travelmanager skrev, for 17 timer siden:

Hun ser blændende godt ud - men en ting er 100 % sikkert - det er ikke hende du møder.

Er det noget du ved med sikkerhed, eller er det bare en ligegyldig kommentar vi ikke kan bruge til noget?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 17 minutter siden:

Er det noget du ved med sikkerhed, eller er det bare en ligegyldig kommentar vi ikke kan bruge til noget?!

Skal vi ikke gætte på hun heller ville være i Dubai end på en fynsk pløjemark? 

https://www.ubergirls.me/e/300120

Del dette indlæg

Link til indlæg
DETH skrev, for 5 timer siden:

Skal vi ikke gætte på hun heller ville være i Dubai end på en fynsk pløjemark? 

https://www.ubergirls.me/e/300120

Jamen det kan vi da godt gætte på. Men efter som Dubai-annoncen sidst er opdateret 5/4-21....kort før damen optræder i Odense.....skal vi så ikk bare være enige om at det er og bliver et GÆT??

Jeg kan iøvrigt til din uvidenhed orientere dig om, at hun IKKE opholder sig på en af de adresser som normalt huser mørke piger.... eller en fynsk pløjemark som du kalder det for, men derimod på en velkendt massage-adresse i byen. Påfaldende er det måske også at pigen tilbyder forskellig slags massage i begge annoncer.

Men skulle du nu alligevel falde forbi pigen, så er et seriøst indspark ift. spørgsmålet øverst i tråden da meget velkomment :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 18 minutter siden:

Jamen det kan vi da godt gætte på. Men efter som Dubai-annoncen sidst er opdateret 5/4-21....kort før damen optræder i Odense.....skal vi så ikk bare være enige om at det er og bliver et GÆT??

Jeg kan iøvrigt til din uvidenhed orientere dig om, at hun IKKE opholder sig på en af de adresser som normalt huser mørke piger.... eller en fynsk pløjemark som du kalder det for, men derimod på en velkendt massage-adresse i byen. Påfaldende er det måske også at pigen tilbyder forskellig slags massage i begge annoncer.

Men skulle du nu alligevel falde forbi pigen, så er et seriøst indspark ift. spørgsmålet øverst i tråden da meget velkomment :-) 

Jammen god tur da :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi.......dog kun for at lave en aftale som desværre gik i vasken. Og nej det er ikke hende på billedene.

Men har bestemt ikke opgivet tanken. Hun er en lille buttet mørk dame med et ganske pænt ansigt, og MEGA store bryster samt en stor fyldig røv. Så hende vil jeg gerne se nærmere på hvis det kan passes ind ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været forbi.......dog kun for at lave en aftale som desværre gik i vasken. Og nej det er ikke hende på billedene.

Men har bestemt ikke opgivet tanken. Hun er en lille buttet mørk dame med et ganske pænt ansigt, og MEGA store bryster samt en stor fyldig røv. Så hende vil jeg gerne se nærmere på hvis det kan passes ind ;)

Hvor gammel vil du mene, at hun er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Parsnip skrev, for 8 timer siden:

Hvor gammel vil du mene, at hun er?

Det er sgu svært for det gik lidt stærkt. Men vel omkring 40-45 år vil jeg gætte på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

kiggede forbi.. sku en tavelig oplevelse, både stedet og damen. billederne er helt en vejret og kan ikke rigtigt genkende beskrivelsen ovenfor.  ifølge mig snakker vi en 45-50 årig, almindelig udseende, bysterne er er ikke mega (i min optik), de ser primært store ud fordi de ligger på maven. Hun snakkede kun om flere penge, og hvor god hun var... sengen var en dør med en tynd skummadras på. Hun skulle vist videre til midtjylland snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
( o Y o ) + XXL skrev, for 22 timer siden:

kiggede forbi.. sku en tavelig oplevelse, både stedet og damen. billederne er helt en vejret og kan ikke rigtigt genkende beskrivelsen ovenfor.  ifølge mig snakker vi en 45-50 årig, almindelig udseende, bysterne er er ikke mega (i min optik), de ser primært store ud fordi de ligger på maven. Hun snakkede kun om flere penge, og hvor god hun var... sengen var en dør med en tynd skummadras på. Hun skulle vist videre til midtjylland snart.

Nå, ja jeg så hende jo heller ikke afklædt, så det lyder som en rigtig nitte :(.

Jamen så vil jeg gemme de penge, og med glæde tage en for holdet snart......Jeg har nogle stykker i kikkerten, hvor der ikke rigtig er nogle anmeldelser.

Men Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Big3lover skrev, den 26.4.2021 at 12:21:

Skal man forstå det sådan.? I stedet for at aftale dag og tid over telefonen, tager du hen til adressen, og taler direkte med pigen,om en aftale på et senere tidspunkt. syntes personligt det virker lidt grænseoverskridende, og lidt som om man vil have styret sin nysgerrighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Skal man forstå det sådan.? I stedet for at aftale dag og tid over telefonen, tager du hen til adressen, og taler direkte med pigen,om en aftale på et senere tidspunkt. syntes personligt det virker lidt grænseoverskridende, og lidt som om man vil have styret sin nysgerrighed. 

Ja nu var jeg i området, og havde fået hendes adresse forinden med beskeden om at jeg bare kunne kikke forbi. Så her ser jeg intet problem og grænseoverskridende i det. Der er masser af steder i byen, hvor man bare kan gå lige ind uden forudgående aftale. Og ja, jeg fik styret min nysgerrighed også. Desværre er kvinden åbenbart ikke specielt serviceminded ifølge (oYo)....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...