Hop til indhold

Swingerklubber under og efter Corona

Featured Replies

Skrevet

Ved nogen, hvordan det er gået swingerklubberne og hvad udsigterne er efter corona-restriktionerne er væk?

Har de klaret den og åbner igen eller er de bukket økonomisk under? Jeg har f.eks. hørt at Euroclub300 ved Kolding ikke åbner igen. Hvad med de andre, specielt Københavner-klubberne?

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 2 timer siden:

Ved nogen, hvordan det er gået swingerklubberne og hvad udsigterne er efter corona-restriktionerne er væk?

Har de klaret den og åbner igen eller er de bukket økonomisk under? Jeg har f.eks. hørt at Euroclub300 ved Kolding ikke åbner igen. Hvad med de andre, specielt Københavner-klubberne?

Der er gitter for vinduerne og hængelås på døren ved Cityswingers på Øresundsvej, så...?

https://www.swingeren.dk/klubber/cityswingers1

Kan det være rigtigt at det koster 400 kr for mænd men kun 100 kr for pigerne samme tidspunkt? 

(Alligevel er der altid flere mænd end piger tilstede...) :rolleyes:.

Og hvor er de unge single-piger:?: 

Er det ikke diskriminerende?

Hvad siger juristerne herinde?

• Ingen myndighed, organisation eller person, der leverer tjenesteydelser, som er tilgængelige for offentligheden inden for den offentlige eller private sektor, må udsætte nogen for direkte eller indirekte forskelsbehandling på grund af køn.

• Direkte forskelsbehandling er, når en person på grund af køn behandles ringere, end en anden i en tilsvarende situation.

https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2008/1349

Redigeret af ppd

Skrevet
  • Author

Tak for dit svar, som så var en række nye off-topic spørgsmål. Håber folk vil holde sig til emnet, så må @ppd måske lave sin egen tråd :)

ppd skrev, for 3 minutter siden:

Der er gitter for vinduerne og hængelås på døren ved Cityswingers på Øresundsvej, så...?

https://www.swingeren.dk/klubber/cityswingers1

Kan det være rigtigt at det koster 400 kr for mænd men kun 100 kr for pigerne samme tidspunkt? 

(Alligevel er der altid flere mænd end piger tilstede...) :rolleyes:.

Og hvor er de unge single-piger:?: 

Er det ikke diskriminerende?

Hvad siger juristerne herinde?

• Ingen myndighed, organisation eller person, der leverer tjenesteydelser, som er tilgængelige for offentligheden inden for den offentlige eller private sektor, må udsætte nogen for direkte eller indirekte forskelsbehandling på grund af køn.

• Direkte forskelsbehandling er, når en person på grund af køn behandles ringere, end en anden i en tilsvarende situation.

•  

Skrevet

Jo. Jeg ved ikke hvor meget indsigt i den branche folk har herinde?

Tænker da at markedet for swingerklub er, er relativt beskedent, da de enkelte ejere ved vel hvordan det går hos konkurrenten? Nogle har måske flere penge på kistebunden end andre? 

Måske skal de til at lave opsøgende kampagner i bybilledet for at få flere medlemmere? Men et godt trækplaster vil være at over halvdelen af besøgende, medlemmer vel er af det andet køn og ligeligt fordelt aldersmæssigt.

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 13 timer siden:

Ja, Euroclub300 blev allerede sidste sommer solgt, lukket og anvendt til andet formål, men tror ikke, at det udelukkende kan tilskrives corona. Det har ikke virket voldsomt sandsynligt, at der skulle være et marked for 2 store klubber så tæt på hinanden.

De klubber jeg kender (har erfaring med) i Kbh, er klar til at åbne igen, og andre har før mig udtalt, at sex nok er kommet for at blive, så håber at det går... :)

Redigeret af Pinkman

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.