Hop til indhold

Recommended Posts

Hun ser sød ud på billederne 

Men ikke særlig informativ annonce om hvad hun tilbyder - nogen der kan uddybe.

Køre ikke helt til Silkeborg hvis man Max kan få HJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Weston skrev, for 39 minutter siden:

Hun ser sød ud på billederne 

Men ikke særlig informativ annonce om hvad hun tilbyder - nogen der kan uddybe.

Køre ikke helt til Silkeborg hvis man Max kan få HJ

Kig nu på billederne - det vælter jo nærmest ud med hvad du kan få ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 12.4.2021 at 08:17:

Kig nu på billederne - det vælter jo nærmest ud med hvad du kan få ;-)

Kan man få pussy-slide ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Igentak skrev, den 18.4.2021 at 03:30:

Kan man få pussy-slide ?

 

Ja det kan man. Jeg besøgte hende i sidste uge. Hun er rigtig sød og berøringsvenlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lavede pussyslide på mig uden gummi, men ikke samleje. Hun siger hun tilbyder massage med HJ men så langt nåede jeg ikke med hende. Jeg kom mens hun gned sin fisse mod min pik. Ved ikke om hun kan lokkes til mere end det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270fyren skrev, for 10 minutter siden:

Hun lavede pussyslide på mig uden gummi, men ikke samleje. Hun siger hun tilbyder massage med HJ men så langt nåede jeg ikke med hende. Jeg kom mens hun gned sin fisse mod min pik. Ved ikke om hun kan lokkes til mere end det. 

Ok tak. 

Hun tilbyder vist hele pakken, dog med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt jeg husker koster HJ 500 for en halv time. FP er vist 1000 for en halv time og 1500 for en time ... Hun er klart i den dyre ende. Med tanke på at der 'kun' er god halv times kørsel til Aarhus og ca. en time til henholdsvis Randers og Vejle hvor man i alle tre byer kan finde yngre og slankere piger til noget billigere pris så er det ikke lige et sted jeg vil bruge mine penge igen ... Oplevelsen var i hvert fald på ingen måde så god at det retfærdiggjorde den høje pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan fortælle lidt mere om de her naboproblemer? Er det i selve opgangen eller fra de omkringliggende bygninger at der er nogen som holder øje? Eller er det mon ikke længere noget som generer? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 14 timer siden:

Nogen der kan fortælle lidt mere om de her naboproblemer? Er det i selve opgangen eller fra de omkringliggende bygninger at der er nogen som holder øje? Eller er det mon ikke længere noget som generer? 

Det er en selvstændig bygning i baggården så det er beboerne i de omkringliggende bygninger der giver anledning til 'balladen' ... Nogle er formentlig bare steget på den moralske høje hest og mener ikke at sådan noget 'griseri' hører hjemme der. Andre er utilfredse med den øgede trafik det giver i baggården.
Da jeg var der sad der nogle udenfor ved en af nabobygningerne ud mod Fredensgade. De hilste højlydt selv om jeg ikke kendte dem. Det er formentlig en strategi for at gøre nogle af kunderne utilpasse med at komme for det er jo svært at være anonym når folk hilser på en ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 23.4.2021 at 00:17:

Så vidt jeg husker koster HJ 500 for en halv time. FP er vist 1000 for en halv time og 1500 for en time ... Hun er klart i den dyre ende. Med tanke på at der 'kun' er god halv times kørsel til Aarhus og ca. en time til henholdsvis Randers og Vejle hvor man i alle tre byer kan finde yngre og slankere piger til noget billigere pris så er det ikke lige et sted jeg vil bruge mine penge igen ... Oplevelsen var i hvert fald på ingen måde så god at det retfærdiggjorde den høje pris.

Hvad anbefaler du så i Århus  og Randers?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...