Hop til indhold
facade7733

Aktive thaimassage steder/thai piger i Esbjerg?

Recommended Posts

Hej det har været noget tid siden jeg sidst har været aktiv på forummet. Ville gerne spørge ind om der er nogen der kender nogen steder/thai piger some er aktive lige nu i Esbjerg da jeg ikke ser ret mange på annoncelight. Forstå dog hele situationen så der er nok ikke meget aktivitet lige i p.t men vil stadig lige sætte mit øre ud og hører om andre Esbjergenser ved noget. Skriv en privat besked hvis det er. Takker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 3 minutter siden:

Har du prøvet maja? og er hun thai? siden du svare til det på denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
facade7733 skrev, 1 time siden:

Har du prøvet maja? og er hun thai? siden du svare til det på denne tråd

Ja, Maja er thai. Hun er ok uden at jeg oplevede hende som prangende. Lidt for buttet for min smag. Men det handlede nok mest om kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt opdatering på thaierne.

Dogtong og Peepee09 er vist søskende. De styrer klinikken. Sara (meget kraftig - sødt smilende ansigt) og Mini090909 (ryger) arbejder med dem. De holder til på en sidegade til Gl Vardevej tæt på et pizzeria. Alle damer op mod de 50 eller over. Sara er ikke til anal som annoncen reklamerer med, men giver god Lingam massage. 

Thaikimberly er også over 50 og det er de to damer der er bag LisaLisa også (og meget kraftige). Bestemt ikke direkte skønheder, LisaLisa damernes seksuelle indleven er ikke god - mekanisk. 

De yngre modeller holder til lige inden jernbanebroen indtil Esbjerg by. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Græsk skrev, for 3 minutter siden:

.....

De yngre modeller holder til lige inden jernbanebroen indtil Esbjerg by. 

 

Er der links til de yngre modeller? Og har du erfaring derfra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Græsk skrev, for 23 timer siden:

Lidt opdatering på thaierne.

Dogtong og Peepee09 er vist søskende. De styrer klinikken. Sara (meget kraftig - sødt smilende ansigt) og Mini090909 (ryger) arbejder med dem. De holder til på en sidegade til Gl Vardevej tæt på et pizzeria. Alle damer op mod de 50 eller over. Sara er ikke til anal som annoncen reklamerer med, men giver god Lingam massage. 

Thaikimberly er også over 50 og det er de to damer der er bag LisaLisa også (og meget kraftige). Bestemt ikke direkte skønheder, LisaLisa damernes seksuelle indleven er ikke god - mekanisk. 

De yngre modeller holder til lige inden jernbanebroen indtil Esbjerg by. 

 

Du snakker om storegade ikke? den ene som var på strækningen har flyttet. Aoy nuad tror jeg. Så der er kun en addresse du snakker om hvilket er nu et tys tys sted da det var Esbjerg Thaimassage ud fra min forståelse af addressens historik. Men det er stadig de samme ydelser de giver dog med mere seksuelt fokus. Har været der et par gange da Jenny var der som flyttede rundt til et par andre byer efter det. hun var sød synes jeg. Men jeg har aldrig fået fat i hvilken andre piger som er der. Da jeg ved de har 4-5? lokaler og kunne høre noget fra dem da jeg har været forbi. Og som BB man efterspurgte ville jeg også gerne høre det samme fra dig. Takker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...