Hop til indhold

Pige fra Vejle Bøllemissen1234

Featured Replies

Skrevet

Jeg skrev med hende, var klar til fik hendes tlf og adresse.

men pludselig vil alligevel ikke mødes.

Skrevet

Slet ingen der har prøvet?  Jeg er også nysgerrig og erfaring med hende og om hun er seriøs? 

Skrevet

Havde en aftale med hende og 10 min før jeg skal ankomme bliver jeg blokeret. Så nej hun er ikke seriøs. 

Skrevet

Er meget uforstående for ovenstående da Jeg  udelukkende kun har oplevet seriøsitet fra hendes side af, og har set hende 3 gange nu, virkelig flot pige, og pisse fræk i sengen, så er man til en kvinde med lidt former og en god fyldig røv kan hun klart anbefales!!! 

Skrevet
Fyren999 skrev, for 19 timer siden:

Er meget uforstående for ovenstående da Jeg  udelukkende kun har oplevet seriøsitet fra hendes side af, og har set hende 3 gange nu, virkelig flot pige, og pisse fræk i sengen, så er man til en kvinde med lidt former og en god fyldig røv kan hun klart anbefales!!! 

Første indlæg og lutter rosende ord :lol::lol::lol:

Skrevet
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Ja det er vildt nok:lol::lol: og om 2 dage er profilen sikkert ikke aktiv mere. Tsk tsk

Skrevet
  • Author

Tænkte det samme :)

Skrevet

Men @Fyren999 skal da ha en chance for at vise sin "ægthed", ved selvfølgelig at indsende en fyldig og god anmeldelse.

Redigeret af ild i piben

• 3 weeks later...
  • 4 months later...
Skrevet

Nogen som har haft held med hende?

Skrevet

Hun er seriøs jeg var forbi hendes hyggelige taglejlighed i min ferie. Men hun er en ret stor pige det skal man være klar over. Men fræk er hun og man kan få det hele økologisk. 

Skrevet

Okay er hun større end på hendes billeder?

Skrevet
ims skrev, for 2 timer siden:

Okay er hun større end på hendes billeder?

Ja umiddelbart virker hun større irl. Tror ikke de er gamle eller manipulerede men billeder snyder ofte

• 4 weeks later...
Skrevet

Var der også. 5 min inden aftale. Svarede hun pludselig ikke. Så måtte køre hjem igen. 

Skrevet

Jeg har været der hun overholdte dog sin aftale men det var da det dårligste sex jeg har fået i lang tid. Slet ingen indlevelse og et blowjob på 30 sek. 

• 5 months later...
Skrevet

Hvis jeg lykkes med at få et møde med hende, skal jeg nok give en update

Skrevet

Hejsa

jeg har også været der. Sød pige i frækt latex sæt men ikke den store kemi. Desværre

sødt ansigt men som sagt så havde jeg ikke kemi (men husk nu det er forskelligt)

Skrevet

Nå. Så kom jeg forbi.

Hun er lidt stor, men synes egentlig ikke billederne snyder. Skal jeg være hård, så er de måske en anelse for positive, men jeg føler på ingen måde de er misvisende.

Det var ikke fordi, der var meget smalltalk. Det var mere dirtytalk og det var nu ganske ok til. Jeg ved ikke om det var fordi jeg var virkelig trængende, men hun faktisk næsten til at komme med et blowjob og det er ret sjældent det sker. Jeg vælger at tro det er fordi hun er god til blowjobs.

Sex var fint. Jeg havde ikke en oplvelse af at det bare skulle overståes. Indlevelse og det virkede som om hun nød det.

Jeg synes der var seksuel kemi mellem os, men ikke sådan snakke kemi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.