Hop til indhold
xxlfyr7100

Pige fra Vejle Bøllemissen1234

Recommended Posts

Er meget uforstående for ovenstående da Jeg  udelukkende kun har oplevet seriøsitet fra hendes side af, og har set hende 3 gange nu, virkelig flot pige, og pisse fræk i sengen, så er man til en kvinde med lidt former og en god fyldig røv kan hun klart anbefales!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyren999 skrev, for 19 timer siden:

Er meget uforstående for ovenstående da Jeg  udelukkende kun har oplevet seriøsitet fra hendes side af, og har set hende 3 gange nu, virkelig flot pige, og pisse fræk i sengen, så er man til en kvinde med lidt former og en god fyldig røv kan hun klart anbefales!!! 

Første indlæg og lutter rosende ord :lol::lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Første indlæg og lutter rosende ord :lol::lol::lol:

 

Men @Fyren999 skal da ha en chance for at vise sin "ægthed", ved selvfølgelig at indsende en fyldig og god anmeldelse.

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er seriøs jeg var forbi hendes hyggelige taglejlighed i min ferie. Men hun er en ret stor pige det skal man være klar over. Men fræk er hun og man kan få det hele økologisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der hun overholdte dog sin aftale men det var da det dårligste sex jeg har fået i lang tid. Slet ingen indlevelse og et blowjob på 30 sek. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

jeg har også været der. Sød pige i frækt latex sæt men ikke den store kemi. Desværre

 

sødt ansigt men som sagt så havde jeg ikke kemi (men husk nu det er forskelligt)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå. Så kom jeg forbi.

Hun er lidt stor, men synes egentlig ikke billederne snyder. Skal jeg være hård, så er de måske en anelse for positive, men jeg føler på ingen måde de er misvisende.

Det var ikke fordi, der var meget smalltalk. Det var mere dirtytalk og det var nu ganske ok til. Jeg ved ikke om det var fordi jeg var virkelig trængende, men hun faktisk næsten til at komme med et blowjob og det er ret sjældent det sker. Jeg vælger at tro det er fordi hun er god til blowjobs.

Sex var fint. Jeg havde ikke en oplvelse af at det bare skulle overståes. Indlevelse og det virkede som om hun nød det.

Jeg synes der var seksuel kemi mellem os, men ikke sådan snakke kemi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...