Hop til indhold
rumme

Smukke Laura - Svalereden - Holstebro

Recommended Posts

Ved godt der er en gammel tråd om hende, men synes nu hun skulle have en ny.

YES!! Løber rundt med armene over hovedet, hold da op en oplevelse.

Har længe godt kunne tænke mig at besøge Smukke Laura, men hun har holdt lukket under lockdown, men i dag starte hun op, så jeg havde booket hendes første tid kl 10, jeg holdt på parkeringspladsen 5 minutter før, sendte en sms om at jeg var der, (hun er god til at svare tilbage) kom hen til huset hvor hun stod i døren sammen med en stor Schæfer, hun spurgte sødt om jeg var bange for hunde, og nej det var jeg heldigvis ikke, men det var nu heller ikke hunden der stjal min opmærksomhed.

Blev vist indenfor i ”motionsrummet” hvor vi stod og snakke lidt for at lige få styr på mine nerver, men det kom der nu rart hurtig, for hun er sådan et sødt og behageligt menneske at være i nærheden af, og så gør det slet ikke noget at hun ser godt ud, har en dejlig krop, dufter og smager fantastisk.

Motionen lade jer selv om at finde ud af, men vil dog sige, at jeg aldrig har prøvet en GP hvor jeg har været så tilfreds, det var 100% GFE i topklasse, hun var lige så meget tændt/liderlig som jeg, og hun kan et par tricks. Jeg er sikker på at hun kommer til at blive mig et dyrt bekendtskab, men man skal jo huske at forkæle sig selv en gang imellem.

Billederne passer nu meget godt, tror nu at de er lidt af ældre dato, da hun ser lidt mere fast ud på billederne, men ikke meget, og det gør ikke noget efter min mening. Så er man til en naturlig smuk damekrop, så er hun den rigtige at besøge.

Anmeldelsen ud fra 1 til 10. (hvor 10 er bedst)

Stedet:              7

Laura:                10

Sex:                    11                      

https://annoncelight.dk/showad/307207

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver lige nødt til at smide en kommentar om Smukke Laura igen.

Havde lavet en aftalt i god tid, men da vi nærmer os søndag kunne jeg se at jeg ikke kunne overholde den aftale, Laura var sød og forstående som altid. Over middag kunne jeg mærke at tanken om Laura dejlige krop og ikke mindst sex, ikke havde sluppen mit hoved, så jeg skrev til hende om hun havde lidt tider i overskud, det havde hun, så 30 min efter stod jeg i døren.

Blev vist indenfor i ”motionsrummet” og denne gang ikke så meget snak, kunne ikke vente med at slikke fisse på hende og se og høre hun komme, det bliver nemmer at lege sammen jo bedre man kender hinanden, og fuck ja, det blev bedre end sidste gang, så nu kan jeg bare vente på næste gang chancen byder sig

Anmeldelsen ud fra 1 til 10. (hvor 10 er bedst)

Stedet:              7

Laura:                10

Sex:                    12                      

https://annoncelight.dk/showad/307207

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...