Hop til indhold

Åbningsuge

Featured Replies

Skrevet

Nu hvor damerne har åbnet op officielt havde jeg sku regnet med at se flere anmeldelser. Det var næsten umuligt at komme ind til visse piger de første 2-3 dage fordi de var booket helt ud. Men hvor er trådene? Det er ikke mange der er blevet skrevet. 

Er det bare mig der synes det er lidt tyndt, eller venter folk med at skrive - hvis de overhovedet skriver. Jeg erkender at ikke alle der besøger glædespiger skriver herinde, men jeg havde nu forventet at der ville være lidt mere gang i skriveriet.

Vi må håbe det bliver bedre imorgen.

Skrevet

Der  er  tidligere  nævnt  fra  flere  gp'er  at  deres  "kunder" ikke  er  brugere  på  EG.  

Flere  brugere  herinde  har  deres  ynglings  gp  som  de  på  et  tidspunkt  har  anmeldt,  hvorfor  de  ikke  anmelder  igen. 

Der  er  flere brugere  som  kun  læser  med,  og  ikke  anmelder. 

Det  kan  være  en  del  af  forklaringen  på,  hvorfor  der  ikke  er  flere  anmeldelser. 

Løb  lige  dine egne  indlæg  hurtig  igennem,  ser  heller  ikke  ud  som  du  har  anmeldt  her  efter  åbningen :-)

Skrevet
Nemtøs skrev, for 38 minutter siden:

Der  er  tidligere  nævnt  fra  flere  gp'er  at  deres  "kunder" ikke  er  brugere  på  EG.  

Flere  brugere  herinde  har  deres  ynglings  gp  som  de  på  et  tidspunkt  har  anmeldt,  hvorfor  de  ikke  anmelder  igen. 

Der  er  flere brugere  som  kun  læser  med,  og  ikke  anmelder. 

Det  kan  være  en  del  af  forklaringen  på,  hvorfor  der  ikke  er  flere  anmeldelser. 

Løb  lige  dine egne  indlæg  hurtig  igennem,  ser  heller  ikke  ud  som  du  har  anmeldt  her  efter  åbningen :-)

Læste du overhovedet mit indlæg? Jeg tvivler for når jeg læser dit, virker det som om du bare har fantaseret hvad jeg skrev.

Skrevet
Runaldo skrev, for 3 minutter siden:

Læste du overhovedet mit indlæg? Jeg tvivler for når jeg læser dit, virker det som om du bare har fantaseret hvad jeg skrev.

Hvor er  jeg  gået  galt  i  byen  med  mit  svar? Er  lidt  tungnem 

Skrevet

Folk er måske lidt..."Meh..." og forsigtige med at overløbe klinikkerne da vi også skal medbringe en test, så et besøg skal planlægges, derfor holder mange nok seddlerne i pungen, tænker jeg.

Magnus Heunicke er ude i dag og sige at hans kilder fortæller ham at smitteudviklingen kan toppe i midten af maj måned, og så burde det gå hurtigt fremad.

partierne skal forhandle yderligere i de kommende uger, startende næste uge.

Skrevet

Desværre altid for få anmeldelser, også fra mig, men det er primært fordi jeg holder mig til de samme, dog have jeg en dejlig oplevelse for 14 dage siden, jeg skriver en anmeldelse snap 

Skrevet

Jeg har været hos, Jessy, Cecilia og Emilly, beklager jeg ikke har kunnet nå flere...........

Skrevet
ppd skrev, for 12 timer siden:

Folk er måske lidt..."Meh..." og forsigtige med at overløbe klinikkerne da vi også skal medbringe en test, så et besøg skal planlægges, derfor holder mange nok seddlerne i pungen, tænker jeg.

Magnus Heunicke er ude i dag og sige at hans kilder fortæller ham at smitteudviklingen kan toppe i midten af maj måned, og så burde det gå hurtigt fremad.

partierne skal forhandle yderligere i de kommende uger, startende næste uge.

Nogen må besøge dem da de fleste piger var booket ret meget ud da jeg forsøgte at komme igennem. Det må være alle dem der ikke skriver på EG så :)

Skrevet
Runaldo skrev, for 3 timer siden:

Nogen må besøge dem da de fleste piger var booket ret meget ud da jeg forsøgte at komme igennem. Det må være alle dem der ikke skriver på EG så :)

Det der med anmeldelser er noget svært noget. Anmelder man ikke, er det galt. Anmelder man den samme pige flere gange, så reklamerer man for hende eller er hendes alfons. Jeg kan sagtens forstå dem, der har opgiver at skrive anmeldelser. Risikoen for sure opstød er simpelt hen for stor.

Skrevet

Jeg har ikke været afsted endnu... Jeg skal nok skrive en anmeldelse efter jeg har fået dyppet pølsen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.