Hop til indhold
ChoosyVery

Chloe - young, sexy, fresh, ægte?

Recommended Posts

Hun er tidligere anmeldt. Billederne afslører også, at de er taget et kendt sted i Herlev.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold op op!

Sådanne billeder man man ikke overse! <3

Herlev ligger jo også fornuftigt ift. vejnettet & offentlige forbindelser.

5 minutter fra Spangsberg chokolade lyder også godt, så er det bare problemet at finde en hæveautomat tæt på. Måske skal man helt op til Bymidten..? :wacko:

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Jeg prøvede at lave en aftale, om en 3kant med Chloe og Ruby. Jeg fik at vide, måske var de ledige på det tidspunkt jeg ville ankommet måske var de optaget.

Tidsbestillinger er ikke noget, der bliver overholdt. Er der en gæst i døren 5 minutter før din aftale kommer han bare til før dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 25 minutter siden:

Tidsbestillinger er ikke noget, der bliver overholdt. Er der en gæst i døren 5 minutter før din aftale kommer han bare til før dig.

Åbenbart travlhed...

Undrer mig over at der ikke står noget om Coronatest, men det må man gå ud fra de vil se.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Et enkelt af hendes fotos er med stor sandsynlighed skudt i Danmark. Tjek stikkontakten på det foto, hvor den skønne kvinde ligger hen over en sort sofa. Stikkontakten er en plantangent fra LK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roger Rabbit skrev, for 18 timer siden:

Et enkelt af hendes fotos er med stor sandsynlighed skudt i Danmark. Tjek stikkontakten på det foto, hvor den skønne kvinde ligger hen over en sort sofa. Stikkontakten er en plantangent fra LK.

Som jeg skrev:

Advarsel skrev, den 10.4.2021 at 12:54:

Billederne afslører også, at de er taget et kendt sted i Herlev.

Der er flere elementer, der afslører det - især murstenstapetet. Det er alle billeder.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Som jeg skrev:

Der er flere elementer, der afslører det - især murstenstapetet. Det er alle billeder.

Jeg kender desværre ikke stedet i Herlev. Jeg har bare lagt mærke til, at stikkontakter af en eller anden grund er ret national.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...