Hop til indhold

Chloe - young, sexy, fresh, ægte?

Featured Replies

Skrevet

Hun er tidligere anmeldt. Billederne afslører også, at de er taget et kendt sted i Herlev.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
  • Author

Aha, tak, @Advarsel.

Jeg har aldrig været på stedet, så billederne sagde mig ikke noget - altså udover hende!

Skrevet

Hold op op!

Sådanne billeder man man ikke overse! <3

Herlev ligger jo også fornuftigt ift. vejnettet & offentlige forbindelser.

5 minutter fra Spangsberg chokolade lyder også godt, så er det bare problemet at finde en hæveautomat tæt på. Måske skal man helt op til Bymidten..? :wacko:

Redigeret af ppd

Skrevet

Jeg prøvede at lave en aftale, om en 3kant med Chloe og Ruby. Jeg fik at vide, måske var de ledige på det tidspunkt jeg ville ankommet måske var de optaget.

Tidsbestillinger er ikke noget, der bliver overholdt. Er der en gæst i døren 5 minutter før din aftale kommer han bare til før dig.

Skrevet
Hardrock_west skrev, for 25 minutter siden:

Tidsbestillinger er ikke noget, der bliver overholdt. Er der en gæst i døren 5 minutter før din aftale kommer han bare til før dig.

Åbenbart travlhed...

Undrer mig over at der ikke står noget om Coronatest, men det må man gå ud fra de vil se.

Skrevet
ppd skrev, for 2 timer siden:

Åbenbart travlhed...

Nej, det er forretningsskik på stedet iflg adskillige anmeldelser. 

Skrevet

Et enkelt af hendes fotos er med stor sandsynlighed skudt i Danmark. Tjek stikkontakten på det foto, hvor den skønne kvinde ligger hen over en sort sofa. Stikkontakten er en plantangent fra LK.

Skrevet
Roger Rabbit skrev, for 18 timer siden:

Et enkelt af hendes fotos er med stor sandsynlighed skudt i Danmark. Tjek stikkontakten på det foto, hvor den skønne kvinde ligger hen over en sort sofa. Stikkontakten er en plantangent fra LK.

Som jeg skrev:

Advarsel skrev, den 10.4.2021 at 12:54:

Billederne afslører også, at de er taget et kendt sted i Herlev.

Der er flere elementer, der afslører det - især murstenstapetet. Det er alle billeder.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Som jeg skrev:

Der er flere elementer, der afslører det - især murstenstapetet. Det er alle billeder.

Jeg kender desværre ikke stedet i Herlev. Jeg har bare lagt mærke til, at stikkontakter af en eller anden grund er ret national.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.