Hop til indhold

Recommended Posts

Egentlig mit andet besøg hos Sandy, men jeg var ikke en del af EG ved det første besøg, så nu kommer der lige en anmeldelse. 

https://annoncelight.dk/showad/296862

Det startede med en fornuftig kontakt, rimelig hurtig og til at forstå. Da jeg kom frem, blev jeg lige sendt lidt frem og tilbage. Det var nok det vanlige "jeg skal lige se den nye fyren an" fra GP, tænker jeg. Men jeg kunne da bare lade være med at have fået nyt nr.... 

Nå, men ind kom jeg, og det var den dejlige velkomst med smil og kram som ved den første gang. Betalingen blev ordnet. Efter et bad ind på sengen, som er af ældre dato og noget blød, og så massage. Temperature i værelset var fin, måske lige et par grader for lav, men der var ikke koldt. Jeg syntes egentlig massagen var god, men den var primært på ryggen, så den blev æltet godt igennem, men mine lidt trætte stænger mangler noget. Det er godt, hun ikke vejer mere, for hun bruger gerne albuer og knæ til thaimassagen/triggerpunkt massagen, men så kommer hun også i bund med myoserne. 

Olien kom i brug, og den var sgu kold, ikke lige det fedeste. Men den tanke forsvinder hurtigt når den lille krop med de dejlige bryster glider op og ned, mens hun stønner svagt. Alt imens lyden af klassisk musik spiller i baggrunden. Det var dejligt afslappende. 

Om på ryggen og adspurgt til 69 kunne jeg ikke afslå. Så det hyggede vi os med, hun er efter min mening utrolig lækker i en 69'er. Hun virkede tilfreds, igen kom de små støn og hun var da også lige ved at sætte sig på mit ansigt. Turen gik til doggy style og jeg lagde mærke til, at hendes dekoration lys blinkede i tak med sengens bevægelser, da der var en løs forbindelse. Færdig blev jeg, og så var det tid til afsluttende hovedmassage. Personligt synes jeg, det er dejligt at ligge med hoved i skødet på en GP (dog på en pude) og få massage. 

Efter et afsluttende bad (der er gode bademuligheder med rigeligt varmt vand) blev jeg tilbudt en pepsi. Det er jeg blev tilbudt før, men dog ikke hvor hun sidder arm i arm med mig og hviler sit hoved på min skulder. Igen blev der krammet og så sagt farvel. Og jeg må sige at alt i alt, var det en rigtig god oplevelse, og jeg kunne helt sikkert godt finde på besøge hende igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
totiltango skrev, for 7 minutter siden:

Det er jeg blev tilbudt før, men dog ikke hvor hun sidder arm i arm med mig og hviler sit hoved på min skulder

Lige dette er essensen af hvad hun gør anderledes en de fleste

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, for 8 timer siden:

Men den tanke forsvinder hurtigt når den lille krop med de dejlige bryster glider op og ned, mens hun stønner svagt.

 

Din anmeldelse rammer spot on hvordan et besøg hos Sandy er. Lækkert at mærke de små bryster og den lille krop glide op og ned af ryggen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
skrivemabbi skrev, for 19 minutter siden:

hvor er vi henne i Århus?

Den sydlige del af Aarhus C, tæt på krydset af Skanderborgvej og Marselis Boulevard. Adr. giver hun, når en aftale er på plads. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Sandy for nogle dage siden og kan kun give andre anmeldere ret, her en en rigtig sød og petit kvinde.

Besøger hende gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
MrJolly skrev, for 12 timer siden:

Besøgte Sandy for nogle dage siden og kan kun give andre anmeldere ret, her en en rigtig sød og petit kvinde.

Besøger hende gerne igen.

Du må gerne fortælle om dine besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...