Mr Thai 105 Skrevet 9. April, 2021 Besøgte denne unge pige idag.. sød pige faktisk, men ikke hende på billederne. Jeg brugte en halv time i hendes selskab, og er egentligt godt tilfreds. normalt vender jeg om i døren, hvis ikke billederne stemmer overens med virkeligheden, men hun så nu sød og naturlig ud. så, alt i alt en udemærket oplevelse, kan bare ikke forstå at hun ikke bruger sine enge billleder... https://annoncelight.dk/showad/316197 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 10. April, 2021 (edited) Hvordan er hun forskellig fra billederne. Pigen på billederne er meget fit/stram. Hvordan er hendes ansigt? Passer alderen? De fleste sorte piger, har en røv som en langturschauffør Redigeret 10. April, 2021 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus69 77 Skrevet 11. April, 2021 I disse Corona tider få vi mange nye udtryk. Langturschaufførrøv, er da også en nyhed i hvert fald for mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Thai 105 Skrevet 11. April, 2021 Liverpool skrev, for 18 timer siden: Hvordan er hun forskellig fra billederne. Pigen på billederne er meget fit/stram. Hvordan er hendes ansigt? Passer alderen? De fleste sorte piger, har en røv som en langturschauffør Hun er mere rund end pigen på billedet, dog er hun ikke fed... pænt proportioneret hendes bryster er dog en anelse tungere end de på billedet.... men en rigtig sød pige, som virkeligt gjorde hvad hun kunne for st behage mig.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg