Hop til indhold

Ung dansk chokolade babe i Randers C i dag ;) blowjob uden.

Featured Replies

Skrevet

Besøgte denne unge pige idag..

sød pige faktisk, men ikke hende på billederne.

Jeg brugte en halv time i hendes selskab, og er egentligt godt tilfreds.

normalt vender jeg om i døren, hvis ikke billederne stemmer overens med virkeligheden, men hun så nu sød og naturlig ud. 

så, alt i alt en udemærket oplevelse, kan bare ikke forstå at hun ikke bruger sine enge billleder...

https://annoncelight.dk/showad/316197

Skrevet

Hvordan er hun forskellig fra billederne. Pigen på billederne er meget fit/stram. Hvordan er hendes ansigt? Passer alderen? De fleste sorte piger, har en røv som en langturschauffør

Redigeret af Liverpool

Skrevet

I disse Corona tider få vi mange nye udtryk. Langturschaufførrøv, er da også en nyhed i hvert fald for mig.:D:D

Skrevet
  • Author
Liverpool skrev, for 18 timer siden:

Hvordan er hun forskellig fra billederne. Pigen på billederne er meget fit/stram. Hvordan er hendes ansigt? Passer alderen? De fleste sorte piger, har en røv som en langturschauffør

Hun er mere rund end pigen på billedet, dog er hun ikke fed... pænt proportioneret:D

hendes bryster er dog en anelse tungere end de på billedet....

men en rigtig sød pige, som virkeligt gjorde hvad hun kunne for st behage mig..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.